tips voor excursies voor reis in Indonesie ms Rotterdam

  • Albert

    Vanmiddag gemaild met Antonie van tour.to.java@gmail.com

    Hij laat het volgende weten:

    Helaas moet hij de prijzen enigzins aanpassen omdat de brandstofprijzen vanaf juni met 30% zijn gestegen.

    De prijsstijging zal minimaal zijn.

    De excursies zoals door mij eerder hier vermeld zijn nog steeds beschikbaar.

  • Simone

    Beste Albert,

    Op 14 maart ga ik met een vriendin de cruise indonesie met de ms Rotterdam doen.

    De excursies aan boord zijn me veel te duur.

    Kun je mij helpen aan de naam/ emailadres van de ex HAL medewerker voor het regelen van excursie Djakarta en ook de Borobudur?

    Groetjes,

    Simone

  • simone

    Beste Hendrik,

    Ik ga samen met mijn vriendin op 14 maart de cruise Indonesie met de ms Rotterdam doen.

    Kun je mij aan een naam/ emailadres helpen voor het boeken van excursie buiten de HAL. die voor mij (veel) te duur zijn.

    Benieuwd naar je reactie.

    hartelijke groet,

    Simone

  • Hendrik de vierde

    Dag Simone, helaas ben ik het visitekaartje van mijn wel zeer amusante chauffeur kwijtgeraakt.

    Ik hoop dat Albert beter nieuws voor je heeft.

    Hoe dan ook veel plezier gewenst.

  • Albert

    Hallo Simone,

    Zijn e-mailadres is www.tour.to.java@gmail.com

    tel.628121586996 zijn naam is Antonie en spreekt Nederlands

    Vermeld even mijn naam in je e-mail of telefoongesprek dan houd hij zich meer aan de prijzen die ik had bedongen.

    Als je onder Albert en albertusHJA in deze rubriek kijkt vind je al veel informatie over prijzen en tijden.

    Het beste is om aan boord een aantal personen te benaderen om gezamelijk een of meerdere busjes te vullen

    Zo hebben wij het in ieder geval gedaan en het werkt voortreffelijk tegen de prijzen zoals door mij vermeld.

    Bombay hebben we gedaan via het super luxe Hotel Taj Mahal Palace Mumbai (bij de poort van India)

    Aan de bali een 6 persoons limousine met chauffeur met pet en witte handschoenen gehuurd voor 4/5 uur.

    Inclusief koelkast met gekoeld water voor een prijs van 60 dollar totaal.

    Als je ook geintresseerd bent in een adres voor het bezoeken van Petra, Jordanië

    Kostprijs vanaf Aqaba per busje inclusief toegang Petra en terug.

    Dit was122 euro p.p. en dan steun je ook nog een goed doel (school voor kinderen)in Jordanië

    Website: www.jezratravel.com e-mail: infojezratravel.com

    Ook die spreekt nederlands haar naam is Michele.

    Albert.