Maar dat kan toch niet???

  • Albert

    Hallo Caroline,

    Inderdaad was Hendrik aan boord en ook ikke

    Als je even terug kijkt op het prikbord d.d. 19/4/2013 “Tips voor excursies voor reis in Indonesië ms Rotterdam”van Rietje

    dan vind je onder AlbertHJA en Albert de beschrijving van:

    De City tour in Jakarta ( 2 busjes van 6 personen )

    De excursie naar de Borobudur ( 2 busjes van 6 personen )

    De excursie naar de Bromo vulkaan (2 jeeps van 4 personen)

    Inclusief de kostprijs die ik had afgesproken.

    Betaling ter plaatse na afloop van de rit.

    Alles was prima verlopen, ondanks dat de tijd soms krap aan was waren we ook in probolingo voor de officiële vertrektijd terug.

    Terwijl de HAL bussen twee uur te laat waren.

    Op Bali kan je ook gemakkelijk zelf wat regelen, er staat meer dan voldoende vervoer bij de gate.

    In Surabaya lig je maar kort en is nauwelijks de moeite om van boord te gaan.

    Komodo moet je via een reisbureautje boeken b.v. op Bali,anders mag je niet van boord ( is beschermt natuur gebied)

    Ik had alles geregeld met Antonie een oud medewerker van de HAL die nu een reisbureautje heeft in Jakarta. (Hij spreekt en schrijft nederlands )

    Zijn e-mail adres is: tour.to.java@gmail.com zijn tel.nr. 06281235365573 Hij doet alleen Java.

    Als je hem mailt vernoem dan mijn naam en houdt hem aan de prijzen zoals ik heb vermeldt op het prikbord.

    Hij kent natuurlijk de torenhoge HAL prijzen.

    Aan boord kan je eventueel meerdere personen regelen voor een busje vol te krijgen of via een oproep op prikbord.

    Indien er nog vragen zijn hoor ik het wel.

    Veel succes

    Albert

  • Caroline

    Albert

    Hartelijk dank voor je reactie, top!

    Groetjes Caroline

  • Albert

    Graag gedaan Caroline.

    Kleine correctie op mijn bericht, busje was 8 personen dus we zijn met 16 personen op stap geweest.

    Indien je wat specifieker info wilt stuur me dan een mail prive.

    Albert

  • Albert

    ATTENTIE Costa Faschinosa boekers,

    Naar aanleiding van de te hoge ALL INCLUSIVE prijs van 22,50 per nacht die vermeld stond op 11/07/2013 heb ik gemaild met Stip reizen.

    Ze hebben mij toen belooft dit met Costa te overleggen en mij te berichten.

    Tot op heden heb ik og geen bericht ontvangen, maar de ALL INCLUSIVE prijs is wel naar beneden gebracht naar 370 euro voor die reis.

    Dus dit komt op 18,50 euro per nacht i.pv. de 22.50 euro.

    Voor die personen die all inclusive hebben geboekt tegen het hoge tarief zou ik zeggen ga in aktie!

    Veel succes,

    Albert

  • Hendrik de vierde

    Albert, mocht vandaag een krantje van de Costa ontvangen waarin nogal breed wordt ingegaan op hun drankenpakket.

    All inclusive premium kost 19.50 (alles,overal, onbeperkt)

    “ ” classic doet 10,50 ((alles, alleen aan tafel)

    Dat laatste pakket moet je thuis al boeken, premium kan ook aan boord.

    Als wijnliefhebber vraag ik mij af wat voor meuk er in dat pakket zit:S

    Wij beslissen ter plekke wel…

    Hendrik

  • Albert

    Hallo Hendrik,

    Wat die 19,50 euro betreft, dat is juist, alleen is het nu bij Stip dus 18,50 euro.

    Per November zou de prijs van all inclusive naar 22,50 euro gaan, dus als je wacht met een pakket boeken zit je aan de nieuwe prijs vast.

    En gaat natuurlijk het kleine pakket ook meer kosten.

    Volgens de site van www.Costa.it is per glas aan tafel verkrijgbaar:

    Witte wijn: Chandonnay, Pinot Grigio, Orviieto Classico.

    rode Wijn: Cabernet Sauvignon, Chianti, Nero D'Avola.

    En als extra info: Rietje en echtgenoot hebben vandaag ook geboekt.

    Wordt dus weer ouderwets gezellig excursies maken tegen local prices!!

    Groetjes,

    Albert

  • Hendrik de vierde

    Maar dat kan toch niet Albert?

    Oude tijden herleven>:D<

    Wij kijken ernaar uit.

    Voor wat betr. die 370 euri p.p. voor het drankenpakket: zeer matige mensen (zoals ik jullie ken) halen dat er nooit uit, of zie ik dat verkeerd?

    de groeten van Hendrik

  • Albert

    Een van de gewoontes die ik van mijn vaartijd heb overgehouden is enorm veel koffie drinken.

    Op de brug was ook een koffiezet machine

    Als je tijdens je wacht niets te doen had, en dat gebeurde vaak midden op de oceaan, werd er koffie geleut.

    Resultaat is dat ik zeker tien bakken per dag drink, als dus de koffie niet zoals bij de HAL te tappen is ( was wel aan de slappe kant echt amerikaans ) haal ik het er wel uit.

    En dan heb ik uiteraard echte cappuccino of espresso ( op de rotterdam heeft de espresso machine de hele reis niet gewerkt!, was defect vanaf half januari)

    Hana drinkt ook matig, het wordt een gokje of ik er uit spring, maar dat is dan een weet voor de volgende cruise bij Costa.

    groetjes,

    Albert

  • Hendrik de vierde

    Albert, wij gaan er voor :D. Wij hebben voor de zekerheid ook maar zo n pakketje besteld.

    Met al die zeedagen valt er verder toch ook niet veel te beleven.

    Ben heel benieuwd naar jouw excursies. Groeten ook aan Rietje,

    Hendrik

  • Caroline

    Nou dat kan niet anders dan een gezellige boel worden daar aan boord en ter land, ik zou zeggen hou het roer recht en geniet allen van de cruise

    Groetjes Caroline