Als Kamermeisje of nederlandse administratie lijkt me ontzettend leuk, kan je mij helpen?
Gr. Antoinette
Hoi Bert,
Ik zou graag als Kamermeisje op een cruiseschip werken deze zomer.
Weet jij waar ik moet zijn?
Alvast Bedankt!
AntoinetteBert Hagenaar schreef:
>
> Ik ben nu voor ongeveer 2 jaar werkzaam op cruiseschepen
> (Holland America Line) en (Royal Caribbean International) als
> fotograaf. Ik was al jaren geinterreseerd in passagiersschepen
> en wist ongeveer wat mij te wachten stond. Sommige van jullie
> op dit prikbord hebben verkeerde verwachtingen. Kontrakten zijn
> minimaal 6 maanden aan boord en voor 99% begin je in Miami of
> San Juan. Het is vrij hard (lang) werken maar als je vrij bent,
> ben je ook helemaal vrij (niet koken, schoonmaken, naar huis
> rijden, enz.) Laat even weten of jullie nog belangstelling
> hebben en zo ja, voor welke functie(s). Ik kan je dan wel aan
> adressen en tips helpen.
>
> Bert
Graag zou ik ook op een cruiseschip werken. Ik heb een opleiding genoten als bakker banketbakker, suiker- chocolade- ijs- marsepeinbewerking. Dit alles is al meer dan 12 jaar geleden. Ondertussen heb ik als banketbakker gewerkt gedurende 4 jaar en dan ben ik zelfstandige geworden. Dit gedurende 9 jaar. Omdat ik niet gehuwd ben moet ik teveel werken voor alles gedaan te krijgen. Je moogt rekenen op minimum 80 uren op een week met pieken van meer dan 100 uren. Je kunt dus wel begrijpen dat ik dat een beetje beu ben. Ik ben ondertussen al 32 jaar en zou dus graag op een schip werken. Ik kan er mij niets bij voorstellen. Ik weet niet hoeveel het verdient, de taal dat er onderling gesproken word, hoelang je moet werken, verlof, de kameraadschap, en de carrieremogelijkheden. Graag zou ik weten of ik niet te oud ben, en ik zou eerst hier alles nog moeten afhandelen en zou ondertussen avondschool in chocolade volgen maar op een schip is daar denk ik niet veel vraag naar. Dank bij voorbaat.
Hendrik Steenhout
hoi ik ben david , en ik had een vraag of jij info had over werken in de horeca op een cruise, ik heb zelf 1.5 jaar ervaring in de horeca ,en heb in verschilende bedrijven gewerkt en op verschilende gewoont , maar toch vind ik de scheep vaart het mooist en interresanst op in te werken , ik weet dat je erg flexibel moet zijn maar dat ben ik dus ook ik hoop dat je meer info hebt
al vast bedankt groetjes david van til
ps wat voor foto,s maak jij??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?