GEZOCHT MENSEN DIE IN 1993 GEWERKT HEBBEN OP PASSAGIERSSCHIP "RIJNHAVEN"

  • nirbhi

    Hoi Jacqueline,

    Dan weet ik wel wie jij bent als je in die tijd ass. purser was. Ik sliep samen met Natasja naast jou kamer.

    Maar goed als je ook nog op die andere schepen hebt gevaren dan kan ik me voorstellen dat je niet meer goed weet wie, wie is.

    Heb jij nog foto's van mensen die toen hebben gevaren in 1993, of een personeels foto o.i.d.

    Ik hoor het graag van je.

    En die Natasja die ik bedoel is in ieder geval geen nichtje van jou dat weet ik zeker.

    Groetjes Nirbhi

  • Jacqueline van Oudheusden

    Hallo Nirbhi,

    Dat klopt inderdaad, maar ik kan me jou echt niet herinneren. Volgens mij heb ik ook niet zo lang beneden geslapen. Ben later naar het middendek vehuist onder aan de trap op de hoek, tegenover Raymond Huneveld (spreek ik ook nog wel eens), de stuurman. Daarna ben ik helemaal beneden gaan slapen waar de kapiteinshut was. Ik heb wel veel fotot;s maar die moet ik allemaal even inscannen, daar heb ik het nu even te druk voor. Heb jij nog wel foto's dan? Die zie ik dan ook graag tegemoet.

    Jacqueline

  • nirbhi

    Hoi Jacqueline,

    Helaas heb ik geen foto"s van die tijd.

    Dat was dus ook de reden waarom ik deze oproep heb geplaatst.

    Ik zou het zo leuk vinden om nog eens wat foto's van die tijd terug te zien.

    Dus als je over een tijdje wel tijd hebt dan geef ik je mijn mail adres.

    Ik heb wel foto's gemaakt maar die zijn helaas mislukt.

    Je hebt trouwens bij mijn weten nog een aardige periode bij ons geslapen daar beneden.

    Dat je toen bent verhuisd naar de andere kant kan ik me niet herinneren.

    Groetjes Nirbhi

  • edith

    hallo,ik moest weer even zoeken deze site te vinden.ik heb ook nog in dat hutje geslapen op het middendek.natas en jaqueline zijn toch nichtjes?ik denk dat nirbhi het jaar na mij heeft gevaren?wel leuk deze site alleen niet zoveel reacties nog heh.ik heb wel fotos alleen ben nog een sukkel in het inscannen en op de computerzetten, maar wie weet komen ze er nog aan.jaque had jij natas nog gezien of gesproken?groetjes edith,wie meer info wilt of herinneringen ophalen mail me maar.doei

  • edith

    hoi bob,

    het was aangenaam om met jouw samen te werken,weet je nog dat oude dametje bianca dat de eerste week en de laatste week van het seizoen meeging?verder was de sfeer onder ons personeel erg goed.welke reizen maak jij nu bij vicking,is er ook een cruise geschikt om met kinderen te gaan of is dat af te raden?groetjes edith.

  • Jacqueline

    Hahahah, ja die Bianca die kan ik me ook nog wel goed herinneren voordat ze bij het toilet was, liep er al een remspoor over de gang heen. edith schreef:

    >

    > hoi bob,

    > het was aangenaam om met jouw samen te werken,weet je nog dat

    > oude dametje bianca dat de eerste week en de laatste week van

    > het seizoen meeging?verder was de sfeer onder ons personeel

    > erg goed.welke reizen maak jij nu bij vicking,is er ook een

    > cruise geschikt om met kinderen te gaan of is dat af te

    > raden?groetjes edith.

  • Bob van Beek

    Ja, Ja Bianca ( Bessenjenever) ken ik maar te goed , ik heb laatst nog foto's bekenen van die oude tijd, dat was mijn leukste tijd op de scheepvaart, nu ben ik bij viking, alles beter geregeld, basis op 5 daagse werkweek, zaterdag en zondag worden omgezet in vrij dagen, zo heb ik dus gemmiddeld 8 weken werekn en 4 weken vrij en dat allemaal doorbetaalt. Ja, ja beter als werken voor die Hollandse firma's , er zijn er nog genoeg die met oude schepen varen. Maar ik zal nooit meer voor een hollandse firma willen werken.

    Stuur me eens een email, kunnen we beter corresponderen als dit medium waar iedereen alles kan lezen.

    grts Bob

  • peter van der maas

    hallo allemaal,

    ik heb op de rijnhaven gevaren als chefkok en ik kan me jullie nog wel

    herrinneren zeker bob en jacqueline. ik vaar nog steeds als chefkok.

    maar ik heb ondertussen wel op diverse schepen gezeten.

    allemaal de groeten ,ook van yvonne.

    peter.

  • nirbhi

    Hoi Peter,

    Ik kan me jou nog wel herrinneren. Je werkte toen samen met Paul.

    Ook weet ik dat we een ongeluk hebben gehad met de Rijnhaven, vlakbij Düsseldorf.

    De keuken was toen één grote puinzooi.

    Misschien dat je dat nog weet.

    Groetjes Nirbhi

  • Jiska van der veen

    Ik heb in 1986 op de Regina Rheni gewerkt als stewardess in de bediening. Wat ongelooflijk hard gewerkt hebben we. Maar wat hebben we ook eeen hoop lol gehad en heel veel meegemaakt. De Regina Rheni was toen nog van Rederij Rijnvakanties. We maakten tweewekelijkse reizen van Arnhem naar Basel en weer terug. Vakantie hadden we niet. Het was zwaar, gezien het personeel wat heel vaak wisselde, maar ook zo ontzettend leuk. Ik ben nieuwsgierig naar wat er van iedereen geworden is. We hadden Sandra, Lies, Enny, Marja. Lies heeft nog een relatie gehad met de machinist of zo. Wie weet, kan ik zo in contact komen met iemand.

    Groetjes,

    Jiska