GEZOCHT MENSEN DIE IN 1993 GEWERKT HEBBEN OP PASSAGIERSSCHIP "RIJNHAVEN"

  • Henriet Siebens - van de Kamp

    Ik heb in 1996 een seizoen op de Regina Rheni gewerkt en ben een paar weken werkzaam geweest op de Holland. Van de Regina Rheni herinner ik me nog een flink aantal mensen; Orla (ierse dame) Edmond, Nils, Chris, Bianca, Jacolien, Frances, John, Marco, Hans, Colinda, Raymond, William, Alexander, Petra, Lenka, Priscilla. Het was een erg gezellige en hardwerkende club, dat was de kracht van het personeel. Van het salaris moet je 't ook niet hebben natuurlijk, om maar niet te spreken van de moderne slavernij die er werd bedreven qua arbeidsomstandigheden. Maar ik heb veel gezien en geleerd, gelachen en me drie slagen in de rondte gewerkt. En dan de rivieren en hun prachtige steden, dat vergeet ik nooit meer, wat een leuke ervaring.

  • Wim van Prooijen

    Joop Kieffer heeft tot ca. de eeuwwisseling in Numansdorp gewoond, Rijksstraatweg 68.

    Daarna zijn ze met onbekende bestemming vertrokken.

    Met vr.groet,

    Wim van Prooijen

  • arie

    Hallo Edith, Jacqueline Bob Edwin Peter Dave en de anderen.

    Ik zocht vandaag iets over de Rijnvakantie periode.

    En ja, ik heb jullie nog gevonden ook. ha.. ha..

    Nog iets vernomen van Freek of Marco.

    arie

  • Arie

    Hallo Edith, Jacqueline Bob Edwin Peter Dave en de anderen.

    Ik zocht vandaag iets over de Rijnvakantie periode.

    En ja, ik heb jullie nog gevonden ook. ha.. ha..

    Nog iets vernomen van Freek of Marco.

    arie

  • Jacqueline

    Hallo Ger Jan,

    Ik heb tot de laatste reis met Joop op de Rijnhaven gewerkt als Hofmeester, daarna is hij helaas failliet gegaan en is gaan werken voor kapitein Kok, achter terminal in Amsterdam, daar heb ik hem nog een keer bezocht en volgens mij wonen ze nu in Hoorn.

    Jacqueline

  • Jacqueline

    Hey Arieeeeeeeeeeeeee,

    Alles goed? Van Marco nooit meer iets vernomen, wel van Natas (mijn nicht), Bob, Dave, Peter, helaas is kap van der Molen, kort geleden overleden. Freek schijnt bij de TNT te werken in Nijmegen en van Annemarie hoor ik ook nog wel eens wat en zelfs van Paul, van het hoofdkantoor.

    Groet,

    Jacqueline

  • Jan en Diana

    Hoi, wij zijn Jan Jansen en Diana van Swieten en hebben van 1986 tot 1988 aan boord van de Rijnhaven gevaren. Ik zie niet veel bekende namen maar Bob van Beek en Yvonne en Peter vd Maas kennen we zeker en zij ons vast ook nog wel. Een geweldige tijd en Jan en ik hebben mekaar in 1987 leren kennen aan boord en zijn nog steeds gelukkig getrouwd en hebben een zoon van 16, Bryan, die ook de scheepvaart in wil.

    Groetjes en ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die ons kennen en inderdaad misschien een reünie.

    Groetjes van Jan en Diana

  • Annemarie

    Hoii hallo, dat is lang geleden!!!

    Ik ben dus Annemarie Bas en ik werkte in 1993 op de Rijnhaven in het restaurant.

    Wat leuk om  iets van jullie te horen.

    Wat een leuke tijd,…, ik denk er nog graag aan terug!!

    Ik zal nog eens zoeken tussen de foto's die ik nog heb,….

    En Nirbhy, jij werkte toen dacht ik toch in de hutten??

    Nou, erg leuk dat ik jullie namen ben tegengekomen op deze site…..

    Groetjess

  • Annemarie

    mijn mailadres is ajtbas@online.nl

    Annemarie Bas

    Ik herinner me ook nog Tirza Abee, ik weet niet, als je dit leest Tirza zou ik het leuk vinden als je me eens mailt en ik hoop dat alles goed met je gaat..

    Dat geld ook voor de rest van de crew..

  • Annemarie

    Anonymous

    hoi,

    volgens mij heb ik stage gelopen in 1993 want er zijn dingen die mij erg bekend voor komen, volgens mij ging jij toen met een matroos met een staartje weer niet meer hoe ie heet. Heb eerst op de rijnhaven gezeten voordat deze een botsing kreeg en ben daarna overgeplaats naar de Holland.

    Zelf heb ik ook nog gewerkt op de Christina en de Queen of Holland

    groetjes Tieneke

    Hoi Tieneke, ik ben Annemarie Bas en ik kan me jou wel herinneren denk ik….ik werkte toen in het restaurant…

    Jij in de hutten toch? Jij met van dat mooie rode haar…..