GEZOCHT MENSEN DIE IN 1993 GEWERKT HEBBEN OP PASSAGIERSSCHIP "RIJNHAVEN"

  • anita oostendorp-wennekes

    hoi annemarie

    wil graag met je in cotact komen maar de mail komt steets terug mijn mail is anitaoostendorp@live.nl

    hoop snel wat te horn groetjes anita

  • anita oostendorp-wennekes

    annemarie mijn email is anitaoostendorp@live.nl

    hoop dat dit nu aan komt

    groetjes anita wennekesannemarie schreef:

    >

    > hallo

    > mijn naam is annnemarie

    > misschien ken je mij nog?

    > heb gewerkt op de rijnhaven en de holland. ik kan me jou nog

    > wel herinneren.

    > groet

  • edith

    hoi peet en yvon ,er is op hyves een rijnhaven hyve waar oud collega,s op staan ,komen jullie er ook bij gr edithpeter van der maas schreef:

    >

    > allemaal fijne kerstdagen en de beste wensen voor het nieuwe

    > jaar.

    >

    > peter,yvonne en marc-jan van der maas.

  • Kees Goudriaan

    Joehoe all

    Zo ik zit eens te zoeken naar Rederij Rijnvakantie en kom ik allemaal bekende namen tegen. Helmi Jaqie Peter en Bob maar die heb ik een aantal jaren geleden gezien. Heb laatst nog foto's gezien van de jaren 1984-1985. Wat was dat toch wel leuk die tijd.

    Ik zie daat de meeste berichten al oud zijn maar hoop dat ze nog gelezen worden.

    Groeten Kees Goudriaan

  • anita oostendorp

    hoi kees het lijk me handig om mij een bericht te doen op mijn mail en dat is anitaoostendorp@live,nl

    dan kunnen we kijken of we elkaar kennen

    groetjes anita

  • helmi

    Ha die Kees

    Alles goed met mij wel ik ben getrouwd heb 3 kinderen,

    ik hoop dat met jou ook alles goed is. Als ik tijd heb zal ik een keer een paar foto's van de rijnpoort op de pc zetten.

    Dat was een erg leuke tijd vond ik.

    Groetjes Helmi

  • Bob van Beek

    Hallo Keesie , Helmi Anita,

    daar ben ik weer,ben nu lekker op vakantie in Thailand, werk nog steeds op de vaart, maar kom haast niet meer in Nederland

  • Jolanda van Beek (Snoek)

    Hallo, zijn er ook nog mensen die in 1991 op de Regina Rheni hebben gewerkt? Ik werkte toen in het restaurant. Ik ben vooral op zoek naar Hennie, ze werkte achter de bar en we noemden haar Gabriela Sabatini. Ze kwam volgens mij uit Emmen.

    Hans was toen purser.

  • edith

    hoihoi,volgens mij staat ze erbij op de rijnhaven hyves met foto en als sucses,edith (rijnhaven)

  • Miranda krijnen

    hallo allemaal ik ben miranda en ben op zoek naar mensen die op de fila hebben gewerkt van 83/84 ik was de vriendin van erik dosreis en mijn noemde ze altijd tante pollewop nou ik hoor het wel ik zou het wel leuk vinden om in contact te komen met mijn oude collega"s die toen die tijd op die passagiersschip hebben gewerkt groetjes miranda krijnen