GEZOCHT MENSEN DIE IN 1993 GEWERKT HEBBEN OP PASSAGIERSSCHIP "RIJNHAVEN"

• Jiska van der Veen

Hallo,

Ik heb in 1983/1984 op de Regina Rheni gewerkt in het restaurant. De reizen gingen van Arnhem naar Basel en we vervoerden Amerikaanse en Engelse toeristen. Ik kan me Kate en Leslie nog herinneren als gastvrouw en gastheer. Ageeth was purser. Verder herinner ik me nog Enny Trouw, Lies, Sandra, Marja en nog vele anderen.

Jiska van der Veen

• anita oostendorp

hallo ik zit dit bericht te lezen en kom de naam van kamphuizen tegen ik heb in 1978 gevaren voor de rederij rijn vacantie op de regina en de rex reni onze kaptein was kap lammers ben benieuwd of iemand dit herken ik zou dan graag via mijn e.mail contact hebben ik heete toen anita wennekes

• Ger Jan Jansonius

Ben al jaren op zoek naar Joop Kieffer, kapitein/eigenaar RIJNHAVEN voor een korte tijd, samen met partner Jan Egger.

• tieneke

hoi,

volgens mij heb ik stage gelopen in 1993 want er zijn dingen die mij erg bekend voor komen, volgens mij ging jij toen met een matroos met een staartje weer niet meer hoe ie heet. Heb eerst op de rijnhaven gezeten voordat deze een botsing kreeg en ben daarna overgeplaats naar de Holland.

Zelf heb ik ook nog gewerkt op de Christina en de Queen of Holland

groetjes Tieneke

• Gerda Kooij - Born

Hallo Anita,

Ja ik kan me je nog wel herinneren. Ik heb in 77 en 78 gevaren op de Regina Rheni en daarna nog een paar jaar op de Rex Rheni bij Jaap en Willemien Lamme.

Weet je nog wie ik ben? Ben inmiddels al weer 25 jaar getrouwd maar heb nog steed contact met Jaap en Willemien.

Laat eens wat van je horen

Gerda

• anita oostendorp

hoi gerda

fijn om van je te horen heb een bericht terug gedaan maar is het email adres goed ?want ik krijg hem terug.ik zou het leuk vinden om contact te hebben .

groetjes anita wennekesGerda Kooij - Born schreef:

>

> Hallo Anita,

>

> Ja ik kan me je nog wel herinneren. Ik heb in 77 en 78

> gevaren op de Regina Rheni en daarna nog een paar jaar op de

> Rex Rheni bij Jaap en Willemien Lamme.

> Weet je nog wie ik ben? Ben inmiddels al weer 25 jaar

> getrouwd maar heb nog steed contact met Jaap en Willemien.

> Laat eens wat van je horen

>

> Gerda

• Gerda Kooij - Born

Hallo Anita,

Ik krijg mijn antwoordmail aan jou ook steeds terug. Als je wilt reageren dan kan je me bereiken via kok.kooij@tiscali.nl of via Hyves.

Groetjes Gerda Kooij

• Gerda Kooij - Born

Hallo Anita,

Ik krijg mijn antwoordmail aan jou ook steeds terug. Als je wilt reageren dan kan je me bereiken via kok.kooij@tiscali.nl of via Hyves.

Groetjes Gerda Kooij

• annemarie

hallo

mijn naam is annnemarie

misschien ken je mij nog?

heb gewerkt op de rijnhaven en de holland. ik kan me jou nog wel herinneren.

groet

• anita oostendorp

hallo annemarie

je naam komt me bekent voor ,ik zal je mijn mail geven want het bericht komt terug,kunnen we bij kletsen.

anitaoostendorp@live.nl

groetjes anita Wennekesannemarie schreef:

>

> hallo

> mijn naam is annnemarie

> misschien ken je mij nog?

> heb gewerkt op de rijnhaven en de holland. ik kan me jou nog

> wel herinneren.

> groet