Excursie Aerial Tram Pacific

• Robin

Reclame maken voor een bedrijf mag op dit forum niet.

• Dirk van der Meulen / cruise

Robin schreef:

>

> Reclame maken voor een bedrijf mag op dit forum niet.

Er is een verschil tussen platte reclame ('kom naar mijn website'), bedoeld om er zelf beter van te worden, en nuttige informatie ('kijk eens op de website van …') waar je anderen mee van dienst kunt zijn. Volgens mij ging het hier om het laatste.

Veel plezier verder met (het prikbord van) cruise.startpagina.nl ;-)

Groeten uit Bathmen/Nl,

Dirk van der Meulen

cruise.startpagina.nl

• Sunnysky

Excursies op Aruba & Curacao klinken goed! Ik google wel even naar hun Website.

Het is voor ons de eerste keer met een Radiance Class schip, afgelopen jaar gevaren met de Monarch of the Seas een ouder schip van RCL wat een aantal jaar geleden is gerenoveerd, zag er trouwens prima uit. Verslag hiervan staat op Nedcruise.info maar ik heb begrepen dat jij daar niet zo'n fan van bent. Was een leuke korte cruise als verlenging op onze vakantie in Amerika

Gr. Annette

• Bernadette

Wat je op Aruba ook kunt doen is even het haventerrein aflopen (ongeveer 5 min) . Buiten het haventerrein staan een heleboel taxibusjes die je voor 10 dollar p.p een rondrit van 2-3 uur over het eiland geven . Met uitstapmomenten . Je ziet dan vrijwel alles. Het eiland is klein.Meer is er niet! Wij zijn op de terugweg uitgestapt bij Eaglebeach. En zijn heerlijk gaan zwemmen ; niemand te zien op het strand en er staan standaard rieten parasols . De stadsbus stopt aan de rand van het strand om de 20 min. Voor 1 dollar ben je dan weer bij het schip, dat ligt aangemeerd midden in de stad.

• marij

hoi sunnysky

ik heb al 11 vakanties doorgebracht op aruba.

en elk jaar doen wij een jeepsafari.

gewoon van te voren via internet geregeld.

zo zie je op een leuke manier heel veel van het kleine eiland.

dus dat kan ook ik zeker aanraden.

als je er niet van houd ( dat beetje ruige) dan kan je het zeker op de manier doen zoals bernadette hieronder beschrijft.

iedereen praat nederlands dus je heb zo iets zelf geregeld op de kade.

ik zou zeker niets op het schip boeken.

denk je ik wil eigenlijk niet veel zien mar lekker ana het strand liggen.

kan je naar het renaisance hotel gaan op loopafstand van het schip bijna er tegenover.

en daar kan je met een bootje naar hun prive eiland gebracht worden en daar lekker de dag relaxt doorbrengen.

dit is normaal alleen voor gasten. maar ze laten ook mensen van buitenaf toe door een betaling van 25 arubaanse gulden.

een prachtig prive eiland.

wat wij ook elk jaar doen is een dagje palm island wat je ook van te voren kan boeken. of een taxi daarheen nemen. want dit is wat verder weg de richting van savanetta op.

je kan daar zonnen snorkelen en je word er met een bootje heen gebracht. je betaald 65 dollar en dat is all in je eten en drinken zit er bij in je kan dat een halve of een hele dag doen. wij vinden het kaai leuk. de grote blauwe papagaai vissen komen zo uit je hand eten.

dus zat te doen op dat mooie eiland

als je over aruba iets wil weten ben ik je graag van dienst

marij

• Sunnysky

Allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke tips! Ik heb ook de ABC Tours gevonden waar Robin over schreef, dit ziet er heel goed uit zeg lijkt me enorm leuk. Wij willen toch wel graag wat van het eiland zien dus misschien kan ik nog iets combineren b.v. een halve dag Jeep Safari (we houden wel van een beetje aktie) en een aantal uurtjes lekker luieren op een exotisch strandje.

Ik krijg er steeds meer zin in.

Gr. Annette

• Robin

Annette, wij hebben de dagtour gedaan, iets van 8 uur. Alle uithoeken van het eiland hebben we gezien, waaronder ook plekken waar je normaliter niet kunt komen zonder een echte 4x4 of Quad, waaronder de Natural Pool. De tour werd afgesloten met een klein uurtje genieten aan Baby Beach. Een prachtig wit zandstrand gelegen aan de zuidkant van het eiland. Ook leuk is een bezoekje aan de struisvogels, heb er leuke foto's van gemaakt :D

• Robin

De Monarch of the Seas is een aardig maar inderdaad oud schip. Het gaat de vloot verlaten en maakt plaats voor de Vision class schepen. De Monarch is perfect voor korte 3-4 daagse cruises, maar het is een ongeluksschip. RCI heeft er veel problemen mee gehad. Je staat verstand van de schoonheid van de Radiance class schepen, jammer dat deze niet meer gebouwd worden. Zo modern, zo jong en toch is het schijnbaar niet rendabel genoeg en moeten de schepen weer groter.

• marij

hoi sunny sky

abc jeep safari is heel goed hebben we meerdere keren gedaan.

en je kan ook een halve dag boeken inplaats van een hele dag.

je mist dan wel het zwemmen bij baby beach.

maar je kan ook kiezen voor een jeep safari met de palm tours.

van palm tours is nl ook palm island dat eiland waar je lekker kan snorkelen relaxen en tussen de grote papagaai vissen zwemmen. het is hier wel druk. maar heel gezellig.

ook is er een klein waterglijbanen park op dat eiland.

je doet dan een halve dag safari en je hebt een lunch op palm island waar je dan na de lunch nog even lekker kan vertoeven. dit is allin drank zit er ook bij.

of je kan een halve dag abc doen en je weer af laten zetten bij de haven en de middag doorbrengen op het eiland van renaicanse hotel.

of je kan zelf naar eagle,palm.of druif beach gaan en daar vertoeven.

ik weet een ding zeker

dat wat je ook doet je een prachtige dag gaat hebben

veel plezier have fun op one sunny island

• Sunnysky

Jeetje Marij wordt het straks nog moeilijk om te kiezen! Ik denk dat mijn man het meest gaat voor de Jeep Safari van Robin, hij rijdt namelijk erg graag auto en een uurtje aan het strand is meestal voor hem lang zat want hij houdt meer van aktie. We gaan er in ieder geval eens lekker over brainstormen want tussen die papagaaivissen zwemmen lijkt mij ook wel wat!

Groetjes Annette