Frans ik heb niets toe te voegen aan het verhaal van Bernadette > is naar mijn idee helemaal kompleet!
Veel plezier !!
Cambridge
Nog even dit.
Zorg ,dat je 's morgens vroeg ruim op tijd een zitplekje aan de reling hebt wanneer je het Panama Canal invaart.
Ruim en dan bedoel ik ook echt ruim van te voren startklaar gaan zitten. Je begrijpt, dat 1500 mensen of meer ,allemaal het beste plaatsje willen veroveren om alles goed te kunnen gaan zien. Soms geldt: opgestaan is plaats vergaan!
Veel plezier!
Klopt ook helemaal, wij gingen zo rond 06.00 uur 's morgens het kanaal in. Zorg voordat het zover is dat je je al op een goed plekkie hebt geinstalleerd want het zou jammer zijn dat je dit mist want dat het een spektakel wordt …. 100% zeker weten. Op de Norwegian Sun hadden ze die dag een speciale verkoop rond de zwembaden mbt allerlei artikelen die met het Panama kanaal te maken hebben. Het was erg druk rond de stalletjes. Ik moet eerlijk zeggen dat wat ze te koop aan boden dat dat een beetje tegenviel > verschillende soorten T-shirts petjes en dat soort artikelen.
doei
Cambridge
Hallo cruisers,
wij hebben nog een vraagje het gaat hierom transfers bij vertrek hebben we een overnachting in miami in airport hotel weet iemand of dit ver is van de cruise terminal in miami?
dit geld ook bij het beeindigen van de cruise we sluiten af in vancouver hoever is de cruiseterminal van de airport vancouver?
en vrienden van ons zouden wel willen weten hoe dit is in san francisco wat is hier de afstand van airport naar de cruiseterminal?
alvast bedankt,
frans
Ha Frans
Vertrekt het schip vanaf Miami of Fort Lauderdale? Ik weet niet wat de afstand is van de luchthaven-hotel. Maar vaak heeft een hotel een gratis shuttle rondrijden . Informeer dat even.Dat is een minibusje met vlaggetjes en/of de naam van het hotel . Die rijden continu stapvoets langs de aankomst hal. Dan is er nog een andere mogelijkheid. Je neemt een taxi. Waarschijnlijk kost je dat ( max 3 personen+bagage) 10-15 dollar+ tip.
De rederijen organiseren altijd dat er bij vertrek ( Vancouver ) bussen staan naar het vliegveld. Ik denk dat een taxi veel goedkoper zal zijn ( ervaring ;maar niet in Vancouver !) Laatst moesten wij 16,50 euro!!(Costa) p.p betalen vanaf het schip naar de luchthaven van Fort Lauderdale( 10 min.). Een taxi kost 15 dollar + tip……….
Misschien heb je hier wat aan. www.mapquest.com . Wij gebruiken deze site veel.
Kom je er niet uit:www.canada.startpagina.nl/prikbord!
www.sanfrancisco.startpagina.nl/prikbord
Fijne vakantie!
Dat zou wel heel leuk zijn dan hebben we iemand die een cruise net de sun gaat maken vlak voor ons.
we zijn maandag 21 januari toevallig op een cruise avond geweest en hier vertelden mensen die ook met de sun waren geweest dat de drankjes ontzettend duur waren zoals een biertje,coktails en wijn dus we zijn nieuwschierig.
Bij deze wens ik jullie 2 heerlijke en fantastische cruise's toe!!!
groeten frans
Hallo allemaal,
Wij vertrekken volgende week ook met de Sun naar westelijke caribean route.
Ik heb jullie verhaaltjes gelezen en zie dat jullie het hebben over een soda package.
Waar kan ik die halen/bestallen aan boord?
Ik heb ook mijn registratie ook alvia internet uitgevoerd.
Wat kan ik ongeveer verwachten qua wachttijd bij het inschepen?
Dit is onze 2 e cruise, eerder voeren wij met de Carnival Destiny.
Groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?