norwegian sun

• f.leclaire

Hallo,

ik persoonlijk heb ook nog nooit met ncl gevaren (ga dit doen in april) maar wel al een aantal keren met msc en hier was de inscheeptijd ook altijd ca. 1,5 a 2 uur.

Indien mogelijk voor jullie zou ik het wel leuk vinden als jullie bij terugkomst wat info zouden willen geven wat betrefd de dranken ,eten enz.

Ik weet niet of het een duur schip is qua drank ik heb dit ook maar vernomen van andere passagiers.

ik wens jullie een schitterende en fijne cruise toe met veel vaar plezier!!!!!

groeten

Frans

• Esther en Ron

Hai,

Wij zijn net terug van onze cruise. We hebben het onwijs naar onze zin gehad. Norwegian zorgt ervoor dat je een onvergetelijke vakantie hebt. Wij hebben in diverse restaurant gegeten en als je later dan 20.30 uur wil gaan eten is reserveren eigenlijk niet nodig als je het vergeten bent. De drank is redelijk aan de prijs maarja dat is waar ze aan moeten verdienen. Bijvoorbeeld: Een fles Beringer Rose kost 33 dollar. Een Budweiserbiertje 5 dollar. Ik heb wel een soda pack gekocht. 50 dollar per persoon voor de hele week frisdrank.

Badhanddoeken zijn niet nodig want Norwegian heeft er genoeg, ook als je van boord gaat. Verder zou ik zeggen, neem veel casual kleding nodig en misschien voor 1 dressup avond wat nettere kleding. Er zit ongeveer 90% amerikanen aan boord en die lopen allemaal heel casual. De eilanden zijn leuk, je hoeft in principe geen excursies aan boord te maken, als je van de boot af komt staan er genoeg taxi's die je ook overal naar toe brengen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes

• f.leclaire

Natuurlijk hebben we hier wat aan we verheugen ons op onze cruise we vertrekken 19 april a.s. met doorvaart pananma kanaal.

het doet ons deugd dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad dit maakt het voor ons allen maar nieuwschieriger.

wij hebben tot nu toe allen maar met msc schepen gevaren dus we kunnen dadelijk vergelijken .

maar bedankt voor de gedane moeite.

en op naar de volgende cruise!!!

groeten carla en frans..p.s.

was er ook nog iets voor de kinderen?

wij hebben een dochter van 13

• Esther en Ron

Hallo,

Ik denk dat jullie Norwegian wel gaat bevallen. Het is geen vergelijking met wat MSC betreft, heel erg casual is het maar dat is jullie wellicht bekent. Echt FreeStyle. Niets moet! Ik heb het verschil ook gemerkt omdat wij eerder met Carnival hebben gevaren, en dat is een funship maar dit was toch anders. Na 1 dag heb je het door en dan ga je er in mee.

Als je op zoek bent naar super de luxe en elegance dan heb je de verkeerde cruise geboekt. Maar je kunt je cruise invullen zoals je zelf wilt. Je trekt toch je eigen plan, tenminste dat deden wij wel.

Voor de kinderen is er ook wel het een en ander maar aangezien wij geen kinderen hebben heb ik er niet op gelet. De cruise directors zijn er echt om je het naar de zin te maken en als je die activiteiten opzoekt kan het zeker niet kapot.

Verder is Norwegian echt heel goed qua organisatie en het naar je zin maken.

Groet

• Julian

Na al deze berichten willen wij ook het soda packet nemen… weet iemand of ik dit via internet kan reserveren ?

• Julian

Meeste coctails en sterke drank zijn rond 5,95. Op great stirrup cay waren ze echter 7,95 maar dan mag je het glas houden (yay?).

Hier komt nog wel de automatische fooi bij ( 15% ofzo)

• lisanne

beste frans

wij gaan ook met dezelfde cruise mee

dus see you on boardfrans leclaire schreef:

>

> Hallo beste cruisers,

>

> bij deze allemaal hartelijk dank voor jullie bruikbare info.

> wij verheugen ons op de panama canal cruise met de norwegian

> sun.

>

> BEDANKT!!!!!

> en ook voor jullie allemaal weer een schitterend cruise jaar

• frans leclaire

Hallo Lisanne,

Ik heb dit bericht net gelezen dat jullie dezelfde cruise gaan maken dus er zijn nog meer nederlanders.

Dit is natuurlijk wel leuk ,misschien zien we elkaar wel op het schip .

Groeten,

Frans

• frans leclaire

Hallo cruisers,

Nou de cruise zit er weer op we zijn op 10 mei weer thuis aangekomen.

wat betrefd het schip de norwegian sun heeft auteur bel een echte goede en duidelijke omschrijving gegeven van het schip ook de prijzen klopten enigzins.

nu koste de goedkoopste wijn (rode colombia ) incl. fooien 28,75 $ de 6 flesjes bier incl. fooien import 23$ en export 25.88 $.

dus bel hartsikke bedankt voor de goede en zeer betrouwbare info die je ons gaf van het schip.

p.s.wij noemden het restaurant op dek 11 ook de kantine of “vreetschuur”door de dag ging het wel voor te ontbijten en te lunchen maar voor het diner gingen we toch naar het restaurant op dek 5.

Bel nogmaals bedankt,

groeten Frans

• frans leclaire

Sorry cruisers,

Natuurlijk wil ik iedereen bedanken voor de info die ik allemaal ontvangen heb en deze klopte ook allemaal ook wat de beschrijvingen van het schip betrefd.

natuurlijk ook de info van ester en ron en cambridge klopten precies om even wat andere mensen te noemen mijn excuses als ik er nog een paar vergeten ben.

wat betrefd de transfer van vancouver haven naar de luchthaven hebben we per taxi gedaan dit koste 35$ een transfer regelen via de rederij koste 30$p.p.

het is ongeveer 25 -30 minuten rijden met de taxi zonder problemen .

groeten Frans