middelandsezee cruise

• nedcruise

Hallo Brigit,

Bij MSC reizen de kinderen gratis of voor heel weinig, mits ondergebracht in de hut van de ouders. 2 Volwassenen en 3 kinderen lijkt mij teveel van het goede.

Misschien een suggestie om 2 hutten voor volwassenen te boeken dan kunnen de 3 kinderen makkelijk worden ondergebracht. Hoe je het later aan boord verdeelt is jullie zaak.

Mvrg,

Harm Brink - www.nedcruise.info

• f.leclaire

Hallo,

Als je kijkt naar de prijs zoals ik al eerder angaf dan ga je met msc of costa wij varen regelmatig met msc hier zijn kinderen (ik dacht) t/m/ 17 jaar gratis bij de ouders in de cabine.

Maar ik dacht max.2 kinderen maar overal is een oplossing voor te vinden dacht ik zo.

vandaar dat mijn vraag ook was hoe ga je naar de vertrek haven.

Ik zeg maar zo je kan niet in iemands portmonee kijken dit gaf ik ook eerder al aan.

Groeten,

Frans

• mieke

Wij zijn van de zomer met Louis cruise lines meegevaren (het schip heet de cristal) Wij hebben 2 kinderen van 9 en 14 en die vonden het geweldig (wij ook trouwens). De reis was 12 dagen waarvan 7 dagen varen en 5 dagen in Istanbul. Ook deze stad was geweldig. Hele relaxede sfeer, ook voor de kinderen leuk.

De cruise was echt perfect. Wel een heel druk programma en we hebben zeer veel gezien. Eten was geweldig (meestal buffet maar 's avonds ook a la carte) er was genoeg vertier aan boord en veel andere kinderen. Het zwembad vonden ze iets te klein maar nooit echt druk. De kinderen hadden een eigen hut (was wel heel erg lekker en leuk voor hun) dus geen prijsvoordeel en de reis kostte 800 euro per persoon incl. vliegreis, transfers, hotel istanbul, cruise incl. maaltijden. Drinken tussen de maaltijden zijn voor eigen rekening en bij het avondeten is alleen het water gratis. Verder wordt er elke dag fooi op je rekening bijgeschreven. Wil je dit niet of wil je minder betalen dan is dit ter plekke nog aan te passen. (dit gebeurt volgens mij bij alle cruises).

Ik heb geen verdere cruise ervaring maar deze was echt top.

• Jan Vaessen

Wij hebben afgelopen zomer met de Norwegian Gem een cruise gemaakt, te veel om op te noemen. Neem maar eens een kijkje op mijn cruise website met veel informatie, foto's en flash movies over de meeste cruise lines en schepen.

http://www.nedstar.mycruiseadviser.com

• Bernadette

Beste Jan

Persoonlijk kan ik je niet bereiken anders had ik dit gedaan.

Ik heb geinteresseerd gekeken naar je website en het kan best wat worden. Maar….wat is het doel van je intro geluiden ? Dat getoeter begrijp ik , maar dat geblub…..betekent dat iets? Ik krijg er hele vreemde gedachten bij , die ik helemaal niet wil! Voor mij dus geen aanbeveling om vaker te kijken.

Daarbij die foto van een schip van Norewgian. Op zich een mooie foto, maar op je website zie ik geen NCL !

En onder ons gezegd en gezwegen ;er zijn toch veel en veel mooiere schepen dan deze opgepimpte Norwegian Gem ???

Maar misschien ben ik de enige die er zo overdenkt!

• Bernadette

Sorry jan , zag dat je toch NCl hebt staan aan de rechterkant.

• Jan Vaessen

Ik hoor geen geblub het begint alleen maar met 3x de scheeps toeter meer is er niet aan geluid, ik toch maar eens de geluidskaart goed testen. Verder in de rechter menu balk zie bij de tweede Norwegian staan als je daar op klikt kun je naar alle schepen van Norwegian.

Bedankt voor je antwoord.

Groetjes

• f.leclaire

Hallo Jan,

Ik heb je site bekeken maar inderdaad als je op de site bent dan zie je de cruiseline's zowel aan de rechter als linkerkant als je dan met de muis over de groene delen gaat hoor je inderdaad verschillende geluiden zoals aangegeven.

Ik heb gekeken bij msc krijg dan de melding msc coming soon maar hoelang duurt dit?

groeten Frans

• Jan Vaessen

Beste Frans,

Ik probeer iedere dag weer een cruiseline toe te voegen, het is een enorme klus maar voorbeeld gisteren heb ik er weer 4 aan toe kunnen voegen, dus er wordt hard aan gewerkt. Ik kan je nog niet vertellen wanneer MSC klaar is maar als je regelmatig terug komt zal je deze toch een keer vinden.

Hartelijk dank voor je bezoek en antwoord.

Groetjes

Jan

http://www.nedstar.mycruiseadviser.com

• f.leclaire

beste Jan,

Dat geloof ik graag dat dit een enorme klus is maar ik zal zeker regelmatig kijken.

Doe je dit als hobby of beroepsmatig?

Met vriendelijke groet,..

Frans