hoi frans wij gaan 11 augustus ook hoogseizoen want de bouwvak begint in het zuiden des lands pas op 2 augustus dit jaar.
met 3 volwassen onze dochter is 20 jaar.
wij gaan 12 dagen cruisen met de HAL met de ms rotterdam., vanaf copenhagen naar talin dan sintspetersburg en dan alle scandinavische landen. en we eindigen in rotterdam.
met de vlucht naar copenhagen erbij en alle taxes en havengelden ….alleen de fooien aan boord dus niet. voor 3 personen betalen wij 2400 euro.
een weekje 5 sterren resort in turkije is net zo duur en wij zijn twee weken weg nu.
en hebben dan een prachtige reis gemaakt ( hoop ik) en als je de prijs dan tegen mensen verteld geloven ze hun ogen niet. dan denken ze dat je een reis maakt van 10.000 euro.
en je leest idd wel eens iets over hal omdat ze gewoon minder zijn geworden als de vaste mensen gewend zijn. maar nog steeds een mooie cruisemaatschappij met heel veel vaste reizigers en dat is denk ik niet voor niets.
wij zijn met carnival geweest naar de middelandse zee en dat vonden we ook helemaal geweldig terwijl je hier ook niet veel goed over carnival leest. en hier bijna nooit mensen zullen aanraden om met carnival te reizen.ik kan je vertellen dat wij een top tijd hebben gehad en een prachtig mooie reis hebben gemaakt met hun dus wat mij betreft is carnival ook zeker OK.
maar er zijn altijd wel eens momenten waarvan je denkt dit vind ik niks.
en soms kan er wel eens iets helemaal in het water vallen. dat kan bij alles dan gaat ook echt alles mis.
ik denk dat bijna elke cruise wel zijn mindere momenten heeft. maar ook zeker zijn heel goede.
en idd als je met kids reist moet je zekerl iets zoeken wat ook zeker voor kids geschikt is . maar in de hoogseizoen periode kom je ze zeker overal wel wat meer kids tegen.
wat je ook kiest ik denk dat cruisen altijd geweldig is …. en een ieder heeft zijn voorkeuren….. en dat mag gelukkig.
marij