msc splendida

• nedcruise

Het is een mooi schip gegevens en foto's kun je hier vinden: http://www.nedcruise.info/msc%20splendida.htm

Haco

• Miranda

Hallo Gwen,

Wij vertrekken ook de 27e, mijn man, ik en onze zoon van 7 jaar.

Mijn zus,zwager en ouders zijn in juni met de MSC Musica geweest. Dit is zeer goed bevallen.

Zij hadden toen twee formele avonden waarbij de heren in pak waren.

Misschien tot ziens op de Splendida.

Groetjes Miranda.

• Thera

Hallo

Msc Splendida is net als de MSC Fantasia en zijn vlak achter elkaar in de vaart gekomen

De MSC Fantasia is een erg mooi schip maar net als wat iemand al eerder heeft aangegeven te veel nieuw personeeel

Ook de stres is duidelijk te zien bij het personeel jammer

En het programma was niet eens compleet maar goed ik denk door mijn kritiek hierop dat ze het hebben aangepast

Ik vind e MSC Poesia en de MSC Musica echt veel beter maar ja als langer in de vaart

Groetjes thera

• Rene

Ben het volledig met je eens Thera.

Kan ook Costa aanbevelen is veel attentvoller personeel en de sfeer aan boord is gezelliger.

Daar wordt je vrolijk van.

• Thera

Eerst nog een cruise 29 augustus met de MSC Poesia en dan naar Dubai in december met de Costa Luminosa

Ben heel benieuwd hoe het daar aan toe gaat maar ja de boot is niet zo groot als de nieuwe van de MSC

Heb wel eerder een cruise gemaakt met de Costa Atlantica en dit is ook echt aan te bevelen

groetjes Thera

• Rene

Beste Thera,

Heb met de Costa Atlantica een 10 daagse cruise gedaan in de Caraïben en moet zeggen dat was echt genieten.

De sfeer tijdens de Italian night was om kippevel van te krijgen,echt prachtig.

De verrassingsbufetten waren ook een mooi staaltje van vakmanschap.

Ook de vlucht van Paris Orly naar Guadeloupe was tot in de puntjes verzorgt.

Toen ik daar een zeevruchtencoctail bestelde kreeg ik ook een coctail met verse zeevruchten en niet zoals op de Splendida wat diepvriesrotzooi.

Ik kijk er naar uit om weer een cruise te maken en vermoed dat deze transatlantisch zal worden met de kust van Brazilie en omgeving.

Misschien komen we elkaar ooit nog tegen op een prachtig schip.

Rene

• Thera

Ja Rene maar op mijn verlanglijstje staat voor volgend jaar een cruise gaan maken met de Oasis of the seas in de Caribean

Heb nu de laatste 2 jaar 8 cruises gemaakt op de middelandse zee dus daar kan ik alles over vertellen maar daarbuiten tja moet ik nog gaan ontdekken

groetjes Thera

• Rene

vertrek binnenkort met de Norwegian Dawn,ben nieuwsgierig.

Iemand ervaring met deze rederij?

• Rene

Sorry, het is de Norwegian Gem !!!!

• Rene

Het is de Norwegian Gem,sorry was een foutje