Het is een mooi schip gegevens en foto's kun je hier vinden: http://www.nedcruise.info/msc%20splendida.htm
Haco
Hallo
Msc Splendida is net als de MSC Fantasia en zijn vlak achter elkaar in de vaart gekomen
De MSC Fantasia is een erg mooi schip maar net als wat iemand al eerder heeft aangegeven te veel nieuw personeeel
Ook de stres is duidelijk te zien bij het personeel jammer
En het programma was niet eens compleet maar goed ik denk door mijn kritiek hierop dat ze het hebben aangepast
Ik vind e MSC Poesia en de MSC Musica echt veel beter maar ja als langer in de vaart
Groetjes thera
Eerst nog een cruise 29 augustus met de MSC Poesia en dan naar Dubai in december met de Costa Luminosa
Ben heel benieuwd hoe het daar aan toe gaat maar ja de boot is niet zo groot als de nieuwe van de MSC
Heb wel eerder een cruise gemaakt met de Costa Atlantica en dit is ook echt aan te bevelen
groetjes Thera
Beste Thera,
Heb met de Costa Atlantica een 10 daagse cruise gedaan in de Caraïben en moet zeggen dat was echt genieten.
De sfeer tijdens de Italian night was om kippevel van te krijgen,echt prachtig.
De verrassingsbufetten waren ook een mooi staaltje van vakmanschap.
Ook de vlucht van Paris Orly naar Guadeloupe was tot in de puntjes verzorgt.
Toen ik daar een zeevruchtencoctail bestelde kreeg ik ook een coctail met verse zeevruchten en niet zoals op de Splendida wat diepvriesrotzooi.
Ik kijk er naar uit om weer een cruise te maken en vermoed dat deze transatlantisch zal worden met de kust van Brazilie en omgeving.
Misschien komen we elkaar ooit nog tegen op een prachtig schip.
Rene
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?