Waar kan ik het beste een cruise boeken?

• ward

Jacq Schreef:

——————————————————-

> Mijn ervaring is dat als je met een schip van

> Royal Caribbean een reis wilt maken je bij AMCA

> een goede prijs krijgt welke niet ver afwijkt van

> een tarief bij een amerikaanse agent.

> AMCA moet je bellen en dan wordt er een dagprijs

> opgegeven, welke een paar dagen in optie/geldig

> blijft. Je zou een tarief op kunnen vragen in

> amerika bij Vacationstogo (is betrouwbaar) en dan

> besluiten bij wie je boekt.

je kan ook de prijs bij amca opvragen,en deze prijs voorleggen bij je eigen reisbureau,zo doe ik het ook altijd.

ik heb al mijn cruises bij montys exclusiv travel geboekt,prima service.

en als je de dautum voor je volgende cruise al weet gewoon aan boord boeken,krijg je wat credits,en je nederlandse reisbureau kan de rest voor je afhandelen

• Lex

Willen 6 jan 2011 een wereld cruise maken met de Balmoral van Fred Olsen.

• Daniel

Hi Cruiser,

Mijn tip is 010 2092955 oftewel een zeer goed reisbureau “buitenlandsche Zaken” in Rotterdam , tevens Preffered Agent van de Hal.(www.buitenlandschezaken.nl )

Succes

Daniel

• Jan

Kijk maar eens op mijn website daar vind je voldoende info hoe en waar je een cruise kunt boeken.

http://www.nedstar.mycruiseadviser.com/

en zo krijg je ook een beetje een idee hoe het is op een cruise schip.

• Ilse

www.cruisenoorwegen.nl - Overzichtelijk alle cruise vakantie aanbiedingen naar Noorwegen. Fantastische cruises naar de Noordkaap, de Noorse Fjorden, IJsland en veel meer cruise bestemmingen rondom Noorwegen.

• Ilse

www.cruisenoorwegen.nl - Bekijk hier overzichtelijk alle cruise vakantie aanbiedingen naar Noorwegen. Fantastische cruises naar de Noordkaap, de Noorse Fjorden, IJsland en veel meer cruise bestemmingen rondom Noorwegen.

• Therese

Bij een onafhankelijk reisburo zoals Personal Touch Travel. Zij vertegenwoordigen alle rederijen en cruiseorganisaties van 3 tot 6 sterren en kunnen voor u de beste prijs checken tussen alle aanbieders. Uiteraard krijgt u ook een goed advies in de keuze tussen de vele rederijen.

Hartelijke groeten,

Therese van Eck

Personal Touch Travel (ANVR/SGR)

www.uwdroomvakantie.nl

www.personaltouchtravel.nl