Nou allereerst wil ik even melden dat de Transatlantische cruise we met zn tweetjes gaan doen aangezien het kleinkind van 5 leerplichtig is.
Ja ja je bent tegenwoordig vanaf je 5e tot je 67ste onder de pannen. Maar dit even terzijde.
Wij willen dus een middelandse zee cruise of griekse eilandencruise doen met de kinderen en kleinkinderen.
Dus wat is een goeie rederij voor kinderen die nog klein zijn.
Ik las dat als ze nog niet zindelijk zijn ze ook niet in het zwembad mogen ook niet met een zwemluiertje om.
We hebben ook nog een kleindochter van 8 maanden en nog eentje van 5.
Dus in totaal 4.
2 van 5 jaar en 1 van 3 en 1 van 8 maanden.
Het zou echt zo leuk zijn om met zn allen een weekje te cruisen.
Maar eerlijk gezegd vind ik Costa zoooooooooooooooooooooo Italiaans en zoooooooooooooo schreeuwerig en druk dat ons dat niet zo trekt.
Je moet dan zeker geen hut bij de lift hebben want dan lig je de halve nacht wakker.
Wat ik me ook altijd afvraag is of die hutten niet te klein zijn voor 4 personen.
Het is vaak niet groter dan een kleine hotelkamer of je moet meteen naar een suite…en dan nog kan het niet zo groot uitvallen.
Ik hoorde dat Costa en MSC geen balkonhutten verkopen voor ouders met kinderen.
En wat de Transatlantische cruise betreft…..ik snap het ..het is natuurlijk hetzelfde als een gewone cruise met wat meer zeedagen.
Wat ik eigenlijk wil horen is dat je daar ALTIJD mooi weer hebt en dus geen 5 dagen op zee ziek bent en er niet af kan. Maar helaas die garantie kunnen jullie ook niet geven.
Dus gewoon proberen en bij zeeziekte maar pilletjes slikken.
Bedankt voor de antwoorden
Christina