HAL cruise boeken via bestpricecruises.com

• cruiser

Hallo Miranda en Gerben,

Ik heb jullie reactie gelezen,en ook het prijsverschil maar op welke datum willen jullie de oversteek gaan maken? en moet het naar New York?

En is er een mogelijkheid om met de datum, vakantie een beetje te schuiven de prijzen die je aangaf zijn dit prijzen voor een enkele reis of retour?

Want jullie zullen toch ook weer terug moeten komen ,dat zal dan ookm perschip moeten i.v.m. vliegangst?

Groeten Cruiser

• Gerben

Beste Cruiser,

Dank voor je reactie. Ik snap alleen je vragen niet. Misschien ter aanvulling: de genoemde prijzen zijn per persoon en voor alleen de heenreis (de terugreis laat soortgelijke verschillen zien). Wat wij nu zo raar vinden is dat precies dezelfde reis (qua datum, rederij en route) op iedere website anders wordt aangeboden (qua prijs). Onze vragen zijn: hoe kan dit en zijn die websites met goedkope prijzen wel te vertrouwen?

Hopelijk kan iemand ons hier verder mee helpen.

Groet,

Gerben & Miranda

• cruiser

Hallo Miranda en Gerben,

Wat ik bedoelde met de prijs ,is zijn jullie periode afhankelijk?

Maar zoals U al aangaf was het dezelfde periode ik persoonlijk heb ook al in de v.s. geboekt en dit ging zonder problemen.(met ncl)

Maar ik boek pas in de v.s. als er een aanzienlijk verschil is .

U had het over enkele reis qua prijs ,soms is het voordeliger om een retourtje te boeken .

Indien mogelijk ca.welke datum wilt u vertrekkken en terug komen?

Soms komen er wel eens zeer aantrekkelijke aanbiedingen binnen op kantoor.

groeten cruiser