Let op met in Amerika boeken!!

• Bernadette*

Bedankt voor je berichtje.

Nu is de grote vraag:wat nu?

Wie weet er een land waar we zonder problemen kunnen boeken en niet zoals Leon 1200 euro!!!!!!! meer moeten betalen dan een ander? Dit zijn toch geen normale bedragen wat een Nederlands bedrijf meer vraagt dan een Amerikaans ……!!Zijn ze goedkoper in Duitsland, Oostenrijk, Italie? Wie weet het? .

NCL kan nog wel ;is een optie.

Wanneer ik het goed begrijp gaat deze maatregel uit van de Amerikanen;misschien op verzoek van de Europese agenten…Inderdaad zou je denken dat dit kartelvorming is en dat is in Europa verboden.

Wie weet waar en hoe dit aan te kaarten bij welke instantie?

• cruiser

Hallo,

Om welke cruise gaat het, die 1200 euro duurder is wat Leon verteld.

Geef even wat meer info zoals vertrek dat,hut cat. schip enz.

groeten cruiser

• marij

had toevallig iemand gesproken die de vorige week op de dream had gezeten van carnival…. geboekt bij cruise.com bij een vaste agent zei hij en geen problemen gehad…

hun boeken ook al jaren bij deze persoon en nu nog steeds .

marij

• HenkLo

Is wellicht smartcruiser daarom ook in Engeland een website begonnen ?

Dus niet alleen .com , maar nu ook .co.uk, en is zelfs ook goedkoper dan in VS.

Wij hebben onze a.s. cruise bij hun geboekt.

Met 5 personen. Verschil met Nederlandse prijs is 700 Euro p.p. voor een E1 balkonhut op de Independence.

De problemen met V2G schijnen te komen doordat zij een soort “internet-verzamel-cruise-bureau” zijn ( daar zijn er nog meer van ) en geen ‘echt’ cruise-reisbureau ( volgens Amerikaanse standaarden). Daardoor kun je voor een aantal rederijen niet bij V2G boeken, maar wel gewoon bij anderen.

Als je je cruise-wensen opgeeft bij cruisecompete punt com, krijg je van een aantal (Amerikaanse) reisbureaus offertes die je kunt vergelijken en weet je zeker dat je die kunt boeken zonder problemen.

HenkLo.

• Bernadette*

Hartelijk dank Henk!

Dus volgens jou kan ik gewoon boeken bij mijn Amerikaanse agent (je-weet-we-wie) zonder problemen te krijgen?

• Caroline

Ja Bernadette

Geen probleem

• Bernadette*

;) X ((tu)

• gwen

Als je nu direkt bij de rederij boekt, kan je dan dezelfde problemen krijgen?

Die is nog steeds goedkoper dan boeken in Nederland.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik wil voor volgend jaar een cruise boeken bij Carnival

Alvast dank voor de info

Gwen

• sorayaennico

Hoi Gwen.

IK ga zelf op 28 April met de Carnival Legend .

IK ga naar de Caribbien.

is voor mij ook de eerste keer.

Dus ik hou je op de hoogte hoe dat allemaal is gegaan.

groeten Soraya