cruisen met de nieuwe carnival magic

• margriet

He Marij,

je weet, wij gaan in september ook en hebben twee mensen die we vorig jaar op de Westerdam hebben ontmoet ook weten te strikken.

Dus ik hoop dit schip net zo goed en gezellig is als toen de Carnival Freedom. Tussentijds alleen met de HAL gevaren ook zeer goed maar zeker geen funship.

Ook nog een keer de MSC maar daar wilde ik gillend vanaf. Ik ga nooit meer met een Italiaanse Maatschappij wat een slechte ervaring was dat zeg.

Ik zie dat de meeste eerder gaan dus als wij gaan kan ik hier wel weer wat terugvinden en anders weet ik Marij wel te vinden.

Groetjes en fijne dagen voor iedereen.

• marij

ha die margriet

wat leukk dat jullie ook wee gaan met carnival..ook wij heben mensen die we op de rotterdam hebben leren kennen weten te strikken om te gaan met dezelfde cruise als wij…hun hebben ook nog 3 kids in de leeftijd van 11 tot 19…dus ik denk ook dat het voor hun heel leuk zal zijn…we gaan er toch vanuit dat het nog beter is als de freedom waar we beiden een super vakantie hebben gehad…en zeker weten dat je voor jij gaat een heel verslag met heel veel fotos te zien krijgt…maar ik ben ook benieuwd naar de gene die voor ons gaan natuurlijk…

super leuk dat jullie ook weer gaan.

marij

• Hans

Wij gaan met de 8 daagse cruise vanaf barcalona in juli met 7 personen.

We hebben gekozen voor een midscheepse buiten hut met balkon op het veranda dek.

Was het maar vast zover , :)-D

• eveline de mey

hallo allemaal,

wij een gezin van vader, moeder en kind van 9 jaar gaan voor de eerste keer op cruise met de carnival magic. kan iemand mij tips geven.

groetjes ,

eveline

• margriet Gerritsen

eveline de mey Schreef:

——————————————————-

> hallo allemaal,

>

> wij een gezin van vader, moeder en kind van 9 jaar

> gaan voor de eerste keer op cruise met de carnival

> magic. kan iemand mij tips geven.

>

> groetjes ,

>

> eveline

Hai Eveline,

ligt er aan wat je wil weten. Hebben jullie al eerder een cruise gedaan?

• monica

hallo cruisers

wij hebben ook de carnival magic geboekt

met vertrek 22mei

we willen echter ook 4 dagen barcelona doen

weet iemand een goed en betaalbaar hotel in barcelona

alvast bedankt

groetjes monica

• margriet Gerritsen

hai monica,

wij hadden vorig jaar een heel goed hotel in Barcelona Ayre Hotel Gran Via, Gran Via 322, Sant Montjuic. Krijgt op booking com een 8.6. Ik meen dat wij voor twee personen 89,– euro per nacht hebben betaald

voor dit hotel echt niet duur. Ligt zeer centraal bij openbaar vervoer en bezienswaardigheden. Je moet het maar even opzoeken op booking. com. Zeer schoon en modern hotel met vriendelijk personeel.

Als je van het vliegveld de Ayro bus neemt voor 5 euro brengt deze je zowat voor de deur van het hotel. Wij waren met zijn vieren en hadden een taxi genomen 35 euro. Vanaf het hotel met de taxi naar het

schip kost ongeveer 15 euro. Een ontbijt in het hotel kan je los bijboeken of achteraf nemen, zeker doen is ontzettend goed ontbijt.

En dan de Carnival cruise dan moet het een geweldige vacantie worden.

Groet Margriet

• monica

hallo margriet

ziet er inderdaad leuk uit het hotel

maar helaas al vol voor de periode van 19-22mei

volgens mij is er iets te doen in die periode want vele hotels zijn niet boekbaar in de tijd

misschien dat iemand anders nog een tip heeft

groetjes monica

• Bernadette*

Stel je vraag op het Barcelona prikbord!

• monica

waarom !!!!!