Misschen zijn jouw ideeen wel helemaal niet zo goed als dat je denkt dat ze zijn en moet je eens verder kijken dan je neus lang is…..
Of denk je ,nu je een cruise gaat maken ,dat dit zo bijzonder is dat alleen cruisers jou kunnen adviseren ? Nee? Nou ;dan begrijpen we elkaar!
Natuurlijk kan je dit forum proberen , maar wanneer blijkt ,dat op 1 goed advies na er verder blijkbaar niemand reageert of wil reageren , dan zou je je ‘geluk ’ ook eens ergens anders kunnen proberen bv op het Barcelona prikbord! Nogmaals het was een vriendelijk bedoeld ,helaas niet goed begrepen ,advies van mij .
Zou botheid niet zitten in je antwoord: waarom!!!!!! Vind je dat zo wellevend ( lees fatsoenlijk) naar een ander die de moeite neemt om je te wijzen op een andere mogenlijkheid om aan een leuk hoteladres te komen? En dat ik je wijs op een stijl-taalfout ;tja ….ik kan die uitroeptekens niet plaatsen als een simpele tikfout.
Verder snap ik niet dat jij denkt dat ik denk dat iedereen blond is ( snap je het nog ?)………hoe kom je daar nou bij. Ik kom heus wel eens buiten hoor en zie dan mensen met allerlei kleuren haar!
Maar er zijn mensen….die zulke vreemde dingen schrijven ,dat ik vermoed dat ze heeeeeel misschien wel eens blond kunnen zijn…
Ik dank je hartelijk voor het compliment gemaakt aan mijn adres;koningin van de zee…die houden we erin!