Hoi henk,
Het is duidelijk dat het verschil niet ten goede komt aan de cruise reiziger, jammer genoeg.
Heb wel veel zin in Alaska, heb online al trips geboekt ,dus de voorpret is al begonnen.
Wanneer gaan je?
groet Tinca
Beste Prikkers,
Naar aanleiding van de vele geruchten en het, door mij toegezegde verslag van mijn in december 2009 gedane boeking in de States voor de cruise met de Nieuw Amsterdam, het volgende:
Na ontvangst van de incheck mail is deze door mij uitgeprint en zijn we vertrokken naar Barcelona met Berlin Air.
We hebben zonder problemen op 18 oktober ingecheckt aan boord en zijn aan de reis begonnen.
De reis is voorspoedig verlopen met als uitzondering dat we Half moon cay hebben overeslagen .
Dit omdat hurrycane Thomas voor ons uittrok en er hierdoor te veel wind stond om te ankeren.
Na ontscheping in Fort Lauderdale op 07 november, wat nog geen 10 minuten in beslag nam, zijn we door het hotelbusje opgepikt en heb ik met het zelfde busje mijn gereserveerde huur auto op FL airport opgehaald.
Na drie dagen toeren en onze inkoop (UGG'S) te hebben gedaan, hebben we de auto op Miami airport ingeleverd.
We zijn om 16.40 uur (plaatselijke tijd ) vertrokken met Air Berlin en rechtstreeks naar dusseldorf gevlogen, met aankomsttijd 06.50 uur (vliegtijd 8u en 10 min) om een uurtje later weer thuis te zijn.
Inmiddels zijn we al weer bezig om onze volgende cruise te plannen.
Enne boeken in de States natuurlijk!!!!!
Albert.
Hallo Tinca
Mijn vrouw en ik willen in juni 2012 naar Alaska.
Dat wordt de eerste keer naar de USA.
Een gecombineerde reis land & zee 14dagen.
Als het juist is dan heb jij inmiddels zo'n cruiise gemaakt.
Ik heb wat vraagjes voor je.
Eerst het land deel om daarna de cruise te doen is dat een juiste keuze?
Met wie heb jij gevlogen?
Is het niet erg krap in tijd om op dezelfde dag van aankomst direct met de landcruise te moeten aanvangen?
Heb jij in Nederland geboekt of in de USA?
Heb je tips voor het boeken?
Wat kan je mij adviseren?
Ik stel jou hulp zeer op prijs en verblijf in afwachting van jou gewaardeerde reactie,
Met vriendelijke groet
Kees
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?