hawaii cruise boeken

• Johanna

Wij hebben eerder altijd onze cruises via Amerikaanse reisbureaus geboekt, helaas zijn de regels verscherpt en kunnen wij hier niet meer bij boeken. Ze wilde wel voor ons boeken, maar dan zijn de risico's voor ons, je kunt dan geweigerd worden aan boord of je moet bijbetalen. En dan wordt de prijsverhoging waarschijnlijk erg hoog. Hier baal ik ontzettend van. Nu zijn we vele euro's duurder uit en kunnen niet mee profiteren van de extra's zoals boordcredit enz. Heeft iemand tips waar toch nog gunstiger en betrouwbaar kunnen boeken? Onze volgende reis zal waarschijnlijk twee weken Hawaii-cruise worden die we in januari willen maken.

Bedankt alvast, groetjes Johanna

• Bernadette*

Ja ;het is heel erg vervelend wat enkele Amerikaanse rederijen doen. Maar…je kan bv bij mijn agent B.Z wel risicoloos boeken NCL ,RCCL en nog een paar rederijen. Die doen niet mee met de boycot van Europeanen. Zelf heb ik laatst NCL bij hem geboekt. Je krijgt gewoon alle extraatjes die er zijn. Binnen 24 uur was alles geregeld.

• Albert

Beste Bernadette,

Die agent B.Z is dat Bob Zweig? kan je dan ook even daarbij het internet adres vermelden dan wil ik ook via hem mijn volgende boeking doen.

Via mijn huidige reisagent wwwcruisebrothers.com is het helaas niet meer mogelijk omdat het voor niet amerikaans of canadees inwoners wordt geblokkeerd.

Alvast bedankt,

Albert

• Bernadette*

Ja ;dat is Bob Zweig . Vertel hem dat je zijn naam kent via mij en deze prikpagina. www.bob@cruiseland.com Je kunt hem 24 uur per etmaal bereiken. Er zijn een aantal rederijen die aan de boyot niet meewerken . Degenen die in de loop der tijd via hem een cruise geboekt hebben waren allemaal tevreden.

Ik hoop geen problemen te krijgen met de webmaster . Maar je vroeg er om!

• cruiser

Hallo,

Bij deze hoop ik dat het lukt via de V.S. en hoop ook op jullie korting, (en dat alles goed gaat ik weet niet wat het prijsverschil is en of het de moeite waard is) ik kan je wel een korting aanbieden van 5% op de nederlandse markt.

Uiteraard sgr en anvr dit kan u ten alle tijde controleren!!!,

groeten Cruiser

• Bernadette*

Ha cruiser .Je geeft 5% korting . Op wat? Op de offiiele prijs ? Wanneer ik bij B.Z boek, krijgen we :

- Een veel betere prijs. Helemaal nu de dollar weer goedkoper aan het worden is.Prijs is onderhandelbaar.

- Onboard credit

- Er zijn in de V.S allemaal kortingen waar wij niks van afweten. Ben je 55+ , brandweerman , ga je met een clubje etc etc: kortingen.

- Zeer waarshijnlijk een upgrading( kan hij niet 100% beloven maar is vaak wel zo)

- Kan ik kosteloos annuleren heel dicht bij de vertrekdatum.

.En;wat vaak is bij bv C. Travel, informeren is boeken. In de V.S kan ik informeren en offertes laten maken zoveel ik maar wil.

- Zijn er tussentijdse aanbiedingen voor de door mij geboekte cruise en ik zie dat: 1 mailtje en ik krijg de korting ook. Moet er wel zelf op letten.

- Dit heeft niks met de boeking te maken, maar we kunnen zelf de beste en goedkoopste vlucht uitzoeken en hotel. Nederlands cruisebedrijven rekenen een flinke opslag voor hotel overnachtingen. Via internet regel je zelf en veel goedkoper. Per kamer en niet per persoon. Ook de transfers zijn veel goedkoper zelf te regelen.( vaak ( V.S.)gratis hotelshuttle van vliegveld naar hotel en van hotel naar haven) Wordt ook per persoon gerekend. Overal zijn taxies ! En…openbaar vervoer is vaak heel goed te doen en spotgoedkoop ;vooral in zuid Europa.

Cruiser;kan je daarin mee?

Inderdaad. is er een aswolk, breek je je been, wordt je doodziek, dan draag je de kosten zelf. Maar ah ; waar praten we dan over ? 2 ruisen en 2 vliegtickets. 2500 euro? Heb je een goede annuleringsverzekering dan krijg je het geld via dat kanaal terug.

.

• cruiser

Hallo Bernadette

Och wat zijn voor jou toch 2500 euro peule schilletje lees ik.

Ik ben gewoon eerlijk en zeg ook tegen de klanten ,doe je tansfer zelf, (behalve als iemand na dit advies toch een transfer wil hebben ) dit als v.b. als je vlucht naar Milaan is en je moet b.v in Genua zijn ,dan weet ik niet wst goedkoper is , zelf of georganiseerd.?

Dit geld ook voor het hotel maar jij doet of het in Nederland allemaal oplichters zijn, ik zou zeggen sluit jij een deal met de V.S., en word tussenpersoon en laat de mensen via jou boeken verdien hier een paar tientje's mee en je hebt geweldig veel klanten en neem dan ook de zorg op je als er een probleem is en als er dan extra kosten zijn betaal je dit zelf (voor jou geen probleem) ik denk dat je een zeer goede boterham kunt verdien en veel respect wij boeken bij jou een cruise en je mag gerust hierwat aan verdienen voor mijn part 10% of 25% van het voordeel ( 10% hetzelfde als in de reiswereld de reisburo's verdienen) als je dit van iedereen verdient ben je snel binnen.

Ik neem gerust aan dat u een heleboel ervaring hebt in het reizen maar u praat heel vaak negatief als andere mensen iets zeggen wat u niet bevalt ook al bedoelen mensen dit heel positief en behulpzaam en met de beste bedoelingen

Wat betreft het boeken van een cruise of andere reis of je die rechtstreeks boek bij b.v. c.t. of een andere aanbieder of een andere reis v.b. holland international,oad, enz dit maakt in prijs niks uit of je rechstreeks boekt of via een reisburo.

Als ik u verhaal leest loop je nergens een risico mee neem een goeie annuleringsverzekering en je bent gered!!! lees ook de voorwaarden!!!

Bernadette als ik een cruise wil boeken kan dat via jou? en geef jij dan de service en neem jij alle risico's ?

En voor mensen die niet altijd de engelse taal goed kunnen lezen en vertalen kan ik jou daar ook voor bellen ?

En ook als ik tussentijds iets wil wijzigen ,,als jij me die service en garantie's allemaal kunt geven en zwart op wit ga ik gelijk met jou in zee, ik zorg voor de klanten geen probleem ,

Eigenlijk wil ik deze brief niet posten maar soms………..moet je,

Met vriendelijke groet,

Cruiser

• Bernadette*

Cruiser..inderdaad je had deze post niet moeten doen…Wat laat jij jezelf in je kaarten kijken zeg!

Hoe kan je oordelen over iemand die je helemaal niet persoonlijk kent. ….? Op de persoon spelen is zo onvolwassen ; …. zo kinderachtig

Wat je niet begrijpt (helaas) is , dat er mensen zijn die op een andere manier in het leven staan als jij. .Jij bent blijkbaar niet gewend om in het leven draagbare risio's te nemen en neemt aan dat je hele potenciele klantenkring ook zo in elkaar zit.. Jij wilt alles lekker veilig , over georganiseerd en risicoloos ;verder vraag je blijkbaar niets van het leven. Prima ;zo zitten veel mensen in elkaar Deze mensen worden heel oud en wanneer ze achteraf op hun leven terugkijken denken ze :goh;dat had ik misschien toch anders moeten doen. Ik behoor tot een andere categorie; neem verantwoorde berekende risico's, ben avontuurlijk en zakelijk met het motto: neem nooit risico's die je niet dragen of overzien kan.,

Hoevaak heb je op dit forum al verteld 5% korting te geven? Normaals ;op wat?

Ik vertel mensen alleen maar hoe het ook kan. Tot nu toe hebben veel mensen van mijn ervaringen kunnen profiteren. Veel mensen gaan de eerste , tweede keer georganiseerd cruisen, maar dan gaan hun ogen open en willen ze graag ook zelf organiseren omdat het gewoon heel veel geld kan schelen. Neem je ze dit kwalijk? Ik laat ze zien hoe ze het zouden kunnen doen. Of ze het zo doen is hun zaak natuurlijk. Ik ken de weg;waarom opnieuw het wiel uitvinden? Hotels worden in Nederland door veel cruisebedrijven pp aangeboden. Dit is gewoon zo. Wanneer je hetzelfde hotel zelf zou boeken op internet ben je gewoon goedkoper uit. Ik zeg niet dat het oplichters zijn . Leg mij geen woorden in mijn mond die niet gezegd zijn. Het is beleid . Dat zou jij toch moeten weten! Ergens moet de winst vandaan komen. Voor de duidelijkheid; ik heb helemaal geen behoefte aan ‘'een paar tientjes meer’. Hoe

durf je!I haal mijn inkomen uit andere bronnen ;meer dan genoeg. Ik heb jij 'zakelijk advies dan ook helemaal niet nodig.

• cruiser

Bernadette,

Jij weet hoe het goedkoper kan help die mensen dan, ik heb verteld van de korting als je de prijs ziet, b.v . bij cruise travel dan gaat daar 5% af. .(van de cruise prijs)

En ik weet ,heb ik ook geschreven dat je veel reiservaring hebt en waardeer ook je kenneis ook dit heb ik verteld ,en ik neem niemand iets kwalijk probeer eens begrijpend te lezen.

En zoals ik al schreef soms moet ook jij andere mensen proberen te begrijpen,

kijk b.v. naar het buro wat nu weer failiet is gegaan in Alkmaar,lees de berichten over sunset cruise enz enz.

Ik heb zovaak verteld als het om 50 tot 100 euro gaat neem ik geen risico om in de v.s. te boeken.

Lees eerdere berichten ik zelf heb ook al eens in de v.s. geboekt maar dan gaat het om een groter verschil .

En ik bedoel het gaat jouw niet om een paar tientjes maar steek je helpende en misschien je vragende hand uit.voor mensen die het wel gaat om de honderden euro's.of tientjes

En ik ken je persoonlijk niet, maar dit staat los hiervan, er zijn mensen op dit forum die mij gelukkig wel persoonlijk kennen en die ik vaak een leuk plezier heb kunnen doen.

En ook ik weet dat u mensen probeert iets te vertellen over u ervaringen ,maar probeer dit begrip eens van iedereen te begrijpen.

met vriendelijke groet,

Cruiser

Ik wens u veel cruise plezier en het was absoluut niet de bedoeling om u “een lesje” te vertellen voordat u dit zo beoordeeld maar elkaar begrijpen.

• Bernadette*

Ik ben nog niet met je klaar. Laat ik heel duidelijk zijn . Iedereen die waar ook ter wereld met vakantie gaat of het een cruise , safarie of weet ik veel wat is en de moeite wil nemen om alles zelf te organiseren is ALTIJD goedkoper uit dan dat je je reis laat verzorgen door OAD , Holland International of welke organisatie dan ook.Kwestie van heel veel energie in onderhandelen stoppen. In deze tijd van internet zal dat steeds meer gebeuren en makkelijker gaan . Inderdaad je loopt risico's . Maar die zijn voor iedereen anders. Is je inkomen laag; neem weinig risico is het hoog; neem meer risico. Zo simpel is het. Zorg voor een goede annuleringsverzekering. Hoe vaak is er een aswolk oid?( voorbeeld dat je zelf laatst gaf) Een mens lijdt het meest door het lijden wat hij vreest. Wat is nou het aller, allerergste wat er kan gebeuren ? Je bent je hele bedrag van de reis kwijt. Ja ;heel vervelend ..en wat is dat op een heel leven? Peannuts.Denk groot en niet zo klein, En de kans dat dit gebeurt ? Vrijwel nihil. Je moet natuurlijk wel heel goed nadenken hoe je je reis organiseert.

Ik ‘praat nooit negatief over ander mensen wanneer mij iets niet bevalt’. Kom eens met een voorbeeld. Bedoel je misschien jezelf?? Voel je je aangesproken? Zou heel goed kunnen. Je bent niet altijd even slim bezig. Kijk eens wat ik in de loop van de jaren aan bruikbare tips en informatie op dit prikbord heb gegeven. Van jou herinner ik me alleen de 5% postings. Inderdaad ; ik zou zo een reisbureau kunnen runnen en het succevol maken Zou geen klanten via jou nodig hebben zorg ik zelf wel voor. Zal het maar niet doen; heb inkomsten uit andere bron. De mensen die geen vreemde taal kunnen lezen of schrijven, veel aandacht vragen bij het boeken van een reis,geen risio's willen lopen,garanties willen ,laat ik met plezier aan jou en andere reisbureau medewerkers over. Alle andere mensen laat ik graag weten dat het ook anders kan. Een ieder is geheel vrij daarvan gebruik te maken of niet.

',