Hoi Peter,
je kunt de cruise met de Nieuw Amsterdan gewoon boeken bij bob@cruiseland.com in de USA.
P.S. Webmaster dit is geen reclame maar een discussie punt, thanks
Ik heb net een offerte binnen van Bob, ook voor een HAL cruise was geen probleem (zegt hij)
Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat het prijs verschil met hier wordt ieder jaar kleiner (extratjes daargelaten)
Het verschil was €500,00 voor twee personen, dat is 10% verschil met hier, het is wel geld natuurlijk
als ik dat afweeg tegen over de 5% van (Frans) Cruiser, dan neem ik voor €250,00 het risico om in de
USA te boeken, is dat het waard, ieder zijn mening, alles heeft zijn voor en nadelen.
Met toeval hadden we onze laatste kerst cruise geboekt bij Cruise Travel (nare toko) hotel en transfer zelf geboekt,
maar qua prijs waren zij het beste, we hadden op Schiphol 20 uur vertraging, vliegtuig stuk.
Probeer maar om s'morgens om 10.00 te vertrekken van Schiphol en om 17.00 aan boord te zijn in Fort lauderdale,
dat lukt je als particulier nooit, mits drie verloren cruise dagen en het schip achterna vliegen.
We waren met 62 passagiers op Schiphol voor de zelfde cruise, en Cruise Travel en Zeetours hadden keurig in
Detroit (de overstap plaats) een vliegtuig gecharterd, en met de HAL had geregeld voor ons dat het schip zou wachten
tot 19.00, we kwamen om 18.30 allemaal aan boord.
Ik moet eerlijk zeggen achteraf was ik dolblij dat ik bij deze (nare toko) geboekt had, terwijl wij toch al vanaf 2000
onze cruisen boeken in de USA. zo zie je (oude spreuk) ieder nadeel heeft zijn voordeel.
Dit zijn natuurlijk gevallen die je niet vaak mee maakt, voor ons in 15 jaar cruisen de eerste keer.
P.S. Cruiser probeert wat te verkopen (maar heeft volgens mij toch niet veel cruise ervaring) of heb ik het mis Frans,
zijn goed recht, maar is daar dit forum voor, ik weet het niet maar het stoort me ook niet, en Bernadette eerlijk is
eerlijk, wij hebben net als zij alle zeeén bevaren, maar toch steek ik steeds weer iets op, een pluim voor beide, en
de vrede getekend het is allemaal al zo betrekkelijk (Crown's Nest een drankje)
We proberen allemaal om de nieuwe cruiser's te helpen, dat doen we allemaal op onze eigen manier dus zand over
deze discussie a.u.b. laten we het lekker over cruisen hebben wanneer gaan jullie ? wij in July pas, eind weg hé. bá