beste albert
je lijkt wel een vrouw die de kift heeft met deze reactie
maar goed ik wil toch even kwijt dat henk met zijn 700 dagen bij de HAL al heel wat voor elkaar heeft gekregen voor menig prikbord lezer.
hij heeft van veel mensen bij de hal het persoonlijke mail adres die hij graag met medeprikkers deelt, dat is toch niet voor niks of wel ??
en als je dan mailt weten ze precies wie henk is.
henk heeft voor mij op onze eerste cruise met de hal van alles geregeld wat ik of cruisetravel niet voor elkaar kreeg.
hij had het met 1 mailtje naar de juiste persoon geregeld. en toen we aan boord kwamen klopte het allemaal en was het super geregeld.
en dat heeft hij al voor meerdere prikkers gedaan hier…altijd bied hij zijn hulp aan voor hal cruises…en weet als geen ander de weg bij de HAL..
en laat iemand trots zijn op zijn 700 cruisedagen dat mag gerust…en henk doet toch ook nooit blijken dat hij in suites bivakeert…nee sterker nog de keren dat hij geupgrade wordt naar een suite laat hij dat ook weten en is ook stik blij net zoals wij nu zijn met onze balkonhut.
wat is er trouwens mis met een gewone hut ??? ook dan maak je dezelfde zeedagen als iemand in een suite. en hoe vaak ben je in je hut…op het schip is het te doen niet in je hut.
je kan trouwens op 2 manieren cruisen…( eigenlijk 3 )
in een gewone hut en lekker van alles doen aan boord gezellig elke avond aan de bar een biertje of een wijntje drinken…lekker op het terass een coctailtje drinken en genieten…
of zoals ik heeeel veel mensen op een cruise zie doen…een waterrtje of een gratis sapje drinken en minimaal gebruik maken van de bar, MAARRRRR ZE ZITTEN WEL IN EEN SUITE ..dat is voor ons dus geen vakantie dan ging ik niet !!
het liefste zelfs nog hun eigen drank mee aan boord nemen…
dan sta ik dus helemaal versteld..
ook voor mij is cruisen in een standaard hut helemaal geweldig en ik vind ook vaak de meerprijs van een raam of balkon het niet de moeite waard.
als er weinig verschil in zit net als nu ga ik natuurlijk ook voor die balcon hut…maar 500 euro meer betalen PP voor een raam zie ik ook niet zitten…die spendeer ik liever aan boord aan een lekker drankje.of een mooie foto.
laat een ieder in zijn waarde…en waardeer de inbreng van iemand hier op het prikbord
henk gij rijd maar lekker in oe taxi mee een meter rond om oe centen te verdienen en gaat maar lekker cruisen in oe simpel hutje…ik ben hartsikke blij mee jou hulp hier op het prikbord en mag je erg graag en vind het niet leuk als je op prive vlak aangevallen wordt… en dankzij dieje taxi hedde gij maar mooi al 700 dagen gecruist wat menig persoon niet kan zeggen…
bedankt voor al je hulp aan alle mensen hier !!
(tu)(tu)(tu)-D(tu)(tu)(tu)