Vanaf begin 2012 is er een echt Nederlands schip.

• Sunnysky

Ha die Henk!

Ik geniet en heb altijd genoten van jullie (Hanneke & jij, die Heineken muts vind ik zo geweldig) info, het doet me pijn om zulke verhalen te lezen van Albert en delete ze ook direkt uit mijn geheugen.

Henk, ik heb nog niet zoveel cruise reizen gemaakt maar de info die jij geeft en waar zoveel informatie en warmte van uitgaat vwb jouw HAL en verleden van HAL doen mij en mijn man erg goed de prachtige foto's van jullie cruise reizen, we genieten ervan ook al heb ik nog nooit met de HAL gecruised.

Sorry dat ik nu een beetje persoonlijk wordt maar de dingen die Albert nu zegt doen me pijn. Henk, je bent 1 van de kanjers van de CP, ook HACO waardeer ik ontzettend.

Blijf ajb doorgaan met je fantastische cruise verhalen en info.

Liefs van Annette (mag ik toch wel zeggen tegen een super Cruise pagina man!)

• T.kooren@chello.nl

Harm leuk dat we op de hoogte gehouden worden ook al heb ik nog nooit een cruise gemaakt met de Hal

En Henk het is juist fijn dat je de mensen kunt helpen om een goede keuze te maken als ze cruisen met de Hal

En Albert waardeer de mensen die hier wel op een positieve manier iets leuks plaatsen zonder bijbedoelingen

Groetjes Thera