Hallo lui.
Het is wel zuur hebben we vroeggeboekt bij msc en nu worden de reizen voor minder dan de helft aangeboden. Je vraagt je af waarom vroeg boeken.
Hallo,
Ja, zoals her en der wel beschreven (lees maar eens op nedcruise.info ) hangt de hele cruise-wereld van aanbiedingen aan elkaar.
In het algemeen is de les : als je perse op een bepaald schip, een bepaalde route, een bepaalde hut/deck, een bepaalde tijd wilt, kun je het best zolang mogelijk wachten.
Andersom…..natuurlijk,, als dat wel wilt, dan moet je zo vroeg mogelijk boeken. Tot wel 2 jaar vooruit.
Dat wordt heel veel gedaan in de V.S. Zelfs met meerdere cruises ( ik ken mensen die boekten er 5 voor dezelfde tijd ) .
Groot voordeel daar is dat je vaak tot 90 dagen voor vertrek kosteloos kunt annuleren.
En… dat merk je, want zo'n 90 dagen voor vertrek komen de aanbiedingen……dus van de mensen die gecancelled hebben.
Groet,
Henk_Lo.
dat kan in nederland ook hoor..ik heb bij cruisetravel geboekt met carnival…en wij hebben in sept al geboekt met een prijsgarantie…wordt de cruise goedkoper dan zakken wij mee in prijs…wordt ie duurder die van ons niet !!!….we krijgen het dan als on board credits of een upgrade naar een duurdere hut…maar je moet dit wel zelf vragen ze lopen er niet mee te koop…dit kan ook voor cruises met de HAL…als je die rechtstreeks bij de HAL boekt ..die hebben ook een soort van prijsgarantie…wel wordt het niet zomaar toegevoegd…vragen en onderhandelen….
We zijn er nog wel mee bezig, hebben nog geen reactie. Vorig jaar geboekt bij msc met boordcredits en korting omdat we eerder met msc hadden geboekt, maar nu werd de reis alsnog voor 600 euro aangeboden dus de volgende keer kijk ik wel uit. Het probleem is ook nog dat we een gehandicapten hut hebben en daar zijn er niet zoveel van, dus upgraden is moeilijk en vaak moet je dan wel vroegboeken.We zullen horen war msc gaat doen..
Wij vertrekken op 2/6 vanuit amsterdam voor cruise noorse fjorden met RCCL
Ik heb parking geboekt met Valet Parking, 140 € voor een week en ze komen de auto halen aan de cruiseterminal en brengen hem ook terug op het afgesproken uur, dit is heel gemakkelijk niet sleuren met bagage, je moet wel case betalen.
Kijk maar even op de site www.amsterpark.nl.
Groetjes en prettige cruise
Erica
Hoi allemaal,
Ik heb al heel wat gelezen op dit forum en toch heb ik nog een paar vraagjes en misschien willen jullie daarbij ons helpen.
Wij gaan in juni met Brilliance of the Seas een cruise maken naar Noorwegen 13 dagen.
Hebben jullie nog tips voor Tromso en Noorkaap en is er bijv een toeristen bureau waar je excursies kan boeken aan of vlakbij de cruisport. Ik heb namelijk gelezen bijv voor Honningsvag dat er geen/weinig taxi en bussen rijden. Dus als je niks geboekt heb aan board dat er weinig te doen. Klop dit of valt het allemaal wel mee? Nu betaald je bij Royal Caribbean voor de Noorkaap transfer 82,84 euro per persoon en dat vind ik een hoop geld
Wij gaan ook naar Geiranger,Leknes,Alesund,Bergen,Flam.Dus alle tips zijn welkom
Bedankt
In Honningsvag is echt niets te beleven, wij zijn er twee keer geweest en beide keren een busje gehuurd.
Wij zijn er in Augustus a.s. weer met zelfs een overnachting daar, wie dit heeft bedacht is er beslist nog nooit geweest.
Als je beslist naar de Noorkaap wil zou ik voor de zekerheid de transfer boeken, het schip vaart er na vertrek ook nog langs.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?