cruis noorsefjorden

• Caroline

zie mijn reactie op 18-2 voor info over diverse plaatsen.

Ik sluit me verder helemaal bij Henk aan.

Wij konden ook nog een king-krab-safari maken met een zodiac-boot op zee krabben vangen in speciale kleding en daarna in een tent op rendierhuiden zittend bij een kampvuur de krab opeten.Was ook een belachelijke hoge excursieprijs bij de HAL.

Wij hebben wel de excursie naar de Noordkaap gedaan geboekt bij de HAL.Best prijzig maar het is het enige wat je daar hebt. Oh ja er is ook nog een ice-bar en een winkeltje waar je rendierhuiden kunt kopen, evenals een grote shop met souveniers.

De tour naar de Noordkaap was wel de moeite waard en ik had het niet willen missen om daar te zijn, toch speciaal. Veel plezier!

• Annette

De Cruise gemaakt van 12 mei t/m 19 mei met RCCL Brillicance of the Seas.

Het was fantastisch, het weer viel wat tegen maar dat hadden wij wel verwacht, toch nog in de zon gelegen by The Pool met Sjalom.. Sjaal om dus en met een heerlijk kopje warme koffie & thee komt het helemaal goed op zo'n prachtig schip. Het is een geweldige cruise, wij hebben er erg van genoten.

We zijn weer zo verwend door het personeel en ontzettend leuke luitjes ontmoet, dit keer ook life mensen van het prikbord….

Even een tip voor de mensen die deze trip gaan doen en het leuk vinden om er flink tegenaan te gaan vwb de excursies, neem goede Berg/Wandelschoenen mee en een waterdicht Jack/Poncho.

Het was voor ons perfekt om vanaf Adm te vertrekken, wij komen zelf vanuit Rdm dit keer met de trein, binnen 1 1/2 uur in Adm en ongeveer 10 minuten lopen van het Centraal Station Adm. naar de Cruise Terminial!

Voor wie deze Cruise nog moet gaan maken, enjoy het is een fantastische cruise reis! En eh doe de groeten aan Captain Hendrik from Norway.

Fijne dag nog Annette x

• louise

Fijn om te horen dat het goed is bevallen. Wij gaan 2 juni. Zien er erg naar uit. De weersvooruitzichten zijn ook nog niet denderend voor die tijd. Misschien verandert het nog. Dat hopen we maar.

• Kiraon

Dankjewel Annette leuk om te lezen! Wij vertrekken over een week met de Brilliance of the Seas. Maar de weersvoorspelling ziet er nu wel goed uit volgens weeronline, dus ik hoop echt dat dat klopt. Wij komen ook met de trein. Hebben jullie het stukje van het CS naar de terminal gelopen?

• sunnysky

Hoi Kiraon,

Wij hebben het stukje gelopen, is goed te doen hoor ongeveer 10 minuten.

Veel plezier maar dat zal wel lukken op zo'n prachtig Schip!

Fijn weekend en groetjes,

Annette

• Ada

Als je gaat lopen neem dan wel de noordelijke uitgang van CS. Of tramnr 26 aan de voorkant van CS

• marleen57

Je moet inderdaad de uitgang aan de zijde van het IJ nemen. Als je uit de richting van Utrecht komt zie je de cruiseschepen rechts al liggen net voordat je bij het centraal station bent. Wij hebben dezelfde cruise als Annette gemaakt en ook genoten, en hebben elkaar verschillende avonden ontmoet in de Champagne-bar! Was erg gezellig en de cocktails van de dag smaakten voortreffelijk. Zo zie je maar, waar dit prikbord toe kan leiden!

• Kiraon

Bedankt voor de antwoorden. Wij gaan hoogstwaarschijnlijk lopen vanaf het station.

Nog één week te gaan. Heb er vreselijk veel zin in.(:P)

• Annette

Jeetje Marleen ik heb gelijk weer heimwee….. vond het een ontzettend mooie en fijne Cruise, dus Kiraon geniet er maar lekker van!

Fijne Pinksterdagen en ben erg benieuwd naar je ervaring.

Groetjes,

Annette