ms "Rotterdam"

• marij

volgens mij is een prikbord of forum ervoor om kennis te delen….

en als je van iets veel kennis hebt is het fijn om dat te delen….en dan willen wij alles weten…

de hoeveelheid mensen die hij al geholpen heeft zegt genoeg dus wat een gezever over bescheidenheid..

jaloezie …dat is een lelijk iets…

• elisabethweb@msn.com

Ik begrijp helemaal niets van sommige reactie's, ik heb dit forum opgezocht omdat ik vele vragen had over cruisen,

gelukkig kreeg ik veel antwoorden op me vragen en vooral Henk kon duidelijke antwoorden en tips geven,

en dan wordt hem nu verweten dat hij reklame maakt voor de HAL, niet mag/moet pochen over zijn cruisen (hij kan er ook niets aan doen dat hij er al vele gemaakt heeft :))

mensen alsjeblieft lees Henk zijn tips en belevenissen niet als jullie dat niet willen, IK en vele met mij genieten van zijn reisverhalen en zijn erg blij met zijn tips/adviezen (tu)

• marij

zo is het elisabeth….ze jagen hem gewoon weg…net zoals op veel andere prikborden de mensen met de meeste kennis worden verjaagd..

te erg voor woorden ik hoop dat degene die hier het prikbord leid..hier een rem op zet…