Door mij is er voor 6 personen geboekt met afvaart 2 juni j.l. en ik en een andere uit onze groep was zondag al katterig, pijn in de buit etc.
Na een bezoek aan de desk en ik dit vertelde dat de boot besmet was wedr mij door een vr. officier verteld dat dat niet mogelijk was, want dab had de boot niet binnen mogen lopen, maar later is nog bevestigd via de microfoon, door de kapitein dat dat beslist niet waar was, maar nu afgelopen zaterdag heb ik het persoonlijk meegemaakt dat er vrijdagavond in de dinnerzaal nog mensen ziek werden afgevoerd en er werd met een rugspuit gespoten.
Tijdens de reis heb ik nog de officier dietijdens het in orde maken van het buffet erop gewezen, dat vanaf 5 uur in de morgen door diverse mensen achter het buffet zonder handschoenen en met de vingers in de yoghert het buffet werd ingedekt.
De emmers met chemicalen waren om zo te zien erg vuil en werden niet regelmatig voorzien van schoonwater.
Zo nog veel meer kunnen vertellen, doch heb het vorig jaar met een andere boot meegemaakt en dan ging de vlag uit en kwam er een arts aan boord voor de controle.
Dit was m'n zoveelste cruise, maar waarschijnlijk de laatste zeker met de HAL.