Noro Virus Ms Rotterdam

• Kitty Polz

Hallo

Wij hebben 28 juli een cruise naar Noorwegen geboekt met de MS Rotterdam

Kan mij iemand vertellen hoe het nu gesteld is met het Norovirus op de MS Rotterdam.Mijn man is zwaar ziek geweest en heeft weinig weerstand.

• leo's

Goed we starten een nieuw draadje, het virus woekert maar door, wat te denken van verpleeg verzorging en ziekenhuizen.

Is er Jenever aan boord? Ik hoop van wel, wij stappen a.s. zaterdag aan boord van de Rotterdam.

Als je niets meer van ons verneemt zijn we geradbraakt door het virus.

Tabé dan Leo

• Albert

Een kleine week voor binnenkomst in Rotterdam op 30 juni is code rood opgeheven.

Dit houd in dat er gedurende, ik dacht 72 uren, geen nieuwe ziekte gevallen zijn bijgekomen.

Ook in Rotterdam na binnenkomst zijn er nog verregaande maatregelen genomen om een nieuwe uitbraak te voorkomen zoals het verwijderen van matrassen en als ik het juist heb gezien,het vervangen van zwemvesten.

Men mag er dus van uit gaan dat er geen virus meer aan boord is.

• Helma

Hallo allemaal,

Ook wij gaan zaterdag a.s. aan boord. Ik heb me er maanden op verheugd, maar dat is de laatste weken omgeslagen in zorgen over onze gezondheid.

Kan iemand die de afgelopen reis (van 16 - 30 juni) heeft meegemaakt dit bericht van Albert bevestigen?

Ik begreep uit eerdere berichten dat bv. het zwembad, de sauna en de laundry gesloten werden.

Weet iemand of van deze faciliteiten weer gebruik gemaakt kan worden?

Ons kind gaat mee en hij houdt van zwemmen…

Alvast dank voor jullie reacties!

• Hendrik de vierde

Kitty, als je reactie van ene Claudia leest in het oorspronkelijke draadje kun je zien dat dit virus 3 of meer weken later nog aanwezig is bij een Stuhlprobe:D

Er is dus maar een besmet bemanningslid nodig om het virus wederom te verspreiden.

Je mag hopen dat het niet de kok of je hut steward is!

Hendrik

• Hendrik de vierde

Kitty, hier nog wat laatste info:

http://www.cruisetravel.nl/Schepen/Details/Rotterdam#Beoordelingen

Hendrik

• hilly

Helma Schreef:

——————————————————-

> Hallo allemaal,

>

> Ook wij gaan zaterdag a.s. aan boord. Ik heb me er

> maanden op verheugd, maar dat is de laatste weken

> omgeslagen in zorgen over onze gezondheid.

> Kan iemand die de afgelopen reis (van 16 - 30

> juni) heeft meegemaakt dit bericht van Albert

> bevestigen?

>

> Ik begreep uit eerdere berichten dat bv. het

> zwembad, de sauna en de laundry gesloten werden.

> Weet iemand of van deze faciliteiten weer gebruik

> gemaakt kan worden?

> Ons kind gaat mee en hij houdt van zwemmen…

>

> Alvast dank voor jullie reacties!

Hoi,

wordt jij ook zo blij van al die geweldige berichten?

Alleen de informatie waar je naar vraagt ….die komt niet.

Ik was zo blij met ons boottochtje, maar nu weet ik het niet meer zo Alleen maar negatieve reacties

Er zullen toch misschien ook wel mensen zijn die wel wel tevreden waren????

En die weten welke faciliteiten wel/niet in gebruik zijn????

• Harm

Wij zijn vandaag teruggekomen van de cruise van 30-6 naar Noorwegen en hoorden pas gisteravond (vrijdag) dat er op een eerdere cruise een virus was geweest. Wij hebben er niets van gemerkt. Wel werden de gebruikelijke voorzorgsmaatregelen (overal handen ontsmetten) streng gehandhaafd.

• tuppie

Vanmorgen een passagier gesproken die net van de boot afkwam en het eerste wat ik vroeg was over het norovirus en ook zij hebben er net als Harm niets van gemerkt

• Hendrik de vierde

Oeps,

een aantal negatieve waarderingen zijn verdwenen, en het gemiddelde waarderingscijfer stijgt ????

Zal wel iets te maken hebben met het giga imago offensief van de HAL.

Kosten nog moeite worden gespaard middels advertenties, advertorials, etc. etc.

Een fatsoenlijk antwoord aan slachtoffers van het NORO virus echter laat op zich wachten.