Noro Virus Ms Rotterdam

• Alicia

Goed gezegd Hendrik!

Wat mij ook niet zint is het feit dat de HAL steeds beweerde dat er rond de 100 passagiers ziek waren op de betreffende cruise, terwijl uit GGD rapporten blijkt dat er 253 geregistreerde passagiers en bemanningsleden ziek waren!!! Behoorlijk verschil mijn inziens

• Santje04

Goh, dacht ik net dat het eindelijk weer rustig was hier, gaan we weer…….. “bedankt” voor het verzieken van het forum, waardoor mensen zoals ik niet graag meer komen hier. En nee, dat heeft er niets mee te maken, dat iemand geen negatieve ervaring mag neerzetten, maar nu blijven doorzeuren.

Ondanks dat jullie het niet kunnen geloven zijn er mensen die wel een goede ervaring hebben met het schip,ook na de cruise met het noro virus aan boord. Ik ga in ieder geval vol vertrouwen aan boord, en zal er nog eens over nadenken of ik na mijn cruise hier nog op het forum kom.

Alle mensen die wel zinvolle informatie hebben gegeven, dankjewel! :)

• marij

hoi santje

laat ze toch zeveren die hebben waarschijnlijk allemaal niks anders te doen…

het zijn ook allemaal namen die je nog nooit hebt gezien…

ik wens je een hele leuke en fijne cruise en ik weet zeker dat dat gaat lukken…

groetjes marij

• Annette

Ha Santje,

Wens jullie een heel fijne Cruise reis toe!

Lieve groetjes en geniet er maar heerlijk van.

Annette

• Hendrik de vierde

Ach Santje, natuurlijk wens ik jou ook een prettige cruise met dit schip.

Echter als je niet tegen kritiek op de HAL kunt moet je misschien een fanclub oprichten met louter HALleluja berichten?

:)-D

• Santje04

Marije en Annette, dankjewel, gaat zeker lukken. :) En Marij, je hebt gelijk. :)

Nog 1 dingetje dan ;) …. Henk, quote uit mijn bericht:

En nee, dat heeft er niets mee te maken, dat iemand geen negatieve ervaring mag neerzetten, maar nu blijven doorzeuren.

Zegt genoeg denk ik.

• Alicia

Blijven doorzeuren? doen jullie ook!

>:D<

• Bertrand

Beste allemaal,

Naast het gebruikelijke ‘veel handen wassen’ en goed op de hygiene letten een leuke cruise gehad met thuiskomst op zaterdag 21 juli 2012.

Niets gemerkt van het virus, alles was open.

Voor diegene die later gaan dan 21 juli 2012, have fun!

Met vriendelijke groet,

Bertrand

• Annemarie

Nou nou, slachtoffers nog wel. er zijn toch geen doden gevallen?

Gewoon goed handen wassen en desinfecteren verkleint de kans, maar dat is iets waar het bij Nederlanders nog al eens aan schort.

• Hendrik de vierde

Zeau Annemarie, ga jij je mond eens spoelen(:D

Je weet echt niet waar je het over hebt