Maar dat kan toch niet???

  • Hendrik de vierde

    Je vliegt met de KLM naar Italie, daar ga je aan boord van de Costa Fascionosa, je vaart 18 dagen via via naar Brazilie, vliegt met de KLM weer naar huis, en dat voor net even 1000 euro:S

    Ik twijfel

  • Cruiseweb

    Hendrik,

    Het is zeker niet duur maar ook weer niet zo extreem goedkoop, het betreft een zogenaamde repositionerings cruise en die zijn altijd vrij goedkoop. Buiten het seizoen (november), veel zeedagen (is meer inkomsten aan boord) met (mogelijk) slecht weer onderweg en niet altijd de meest populaire aanleghavens en/of kortere aanlegtijden (al ziet dat bij deze cruise er wel goed uit).

    Bert

  • Albert

    Repositioneren doen ze bijna allemaal, maar voor dat bedrag inclusief vluchten is inderdaad goedkoop.

    Inderdaad zijn dit meer zeedagen en minder havens, maar daar is niks mis mee, in je mandje liggen met zwaar weer heeft ook zijn charme

    Ik denk Hendrik dat ik Hana maar ga voorbereiden op een oversteekje.

    Het is wel niet mijn favoriete company, maar in deze crisistijd moet je een beetje op de kleintjes letten niet waar.

  • Hendrik de vierde

    Heb even gekeken wat een los ticket van de KLM kost van Sao Paulo naar Amsterdam : 1952 euro p.p.!

    Dat is een rechtstreekse vlucht. Het kan ook goedkoper met Turkish Airlines: 900 euro incl 1 overstap:D

    Heb maar snel geboekt!

    See you Albert…

  • Caroline

    Groot gelijk ik heb er ook een geboekt maar dan voor vertrek 25 oktober a.s. bij Stip met KLM vluchten, transfers, MSC cruise van Genua naar Brazilie we doen 5 plaatsen in Brazilie aan.

    De cruise varen ze ook in maart 2013 maar dan doen ze minder havens in Brazilie aan en meer in Europa.

  • Albert

    Inmiddels dus de Costa Fascinosa via Stipreizen geboekt voor die spotprijs.

    Alleen er doet zich meteen een probleempje voor.

    Stipreizen biedt het drankenpakket aan voor 22,50 euro per dag.( zou volgens een medewerker m.i.v. het winterseizoen 22,50 euro worden )

    Bij Costa is dit 19,50 euro per dag volgens telefonische informatie bij Costa.be

    Ik wil nú het pakket kopen en geldt dus de prijs van 19,50 euro mijns inziens.

    Daar ik dit alleen bij Costa kan boeken via “my Costa”, als ik een boekingsnummer kan invoeren, heb ik Stipreizen gebeld voor een boekingsnummer.

    Kunnen ze mij niet geven zeggen ze omdat ze één gezamelijk boekingsnummer hebben.

    En Costa.be zegt weer dat ik bij het reisbureau moet zijn.

    Hoe zo van het kastje naar de muur?

    Story wordt vervolgd.

  • Caroline

    Je hebt een costa Club nummer? Zo ja gewoon een mail sturen naar Costa je costa nummer vermelden de cruise datum geboekt via BBI/Stip en je krijgt antwoord het duurt even maar ze kunnen je het reserveringsnummer geven van de rederij, wel even volhouden.

    En opnieuw mailen als je na een aantal weken nog geen antwoord hebt ontvangen.

    Ik zelf vindt dat all inclusief voor een lange cruise te duur, bij MSC kun je b.v. een allegro pakket kopen is 4 flessen wijn en 7 flessen water voor 69 euro dan komen wij met drie pakketten wel uit.

    Toch een leuk vooruitzicht weer.

    Prettig week end

  • Hendrik de vierde

    Dag Caroline, heel veel plezier gewenst, wij varen zo n beetje achter jou aan.

    Enne Albert, ter plekke zijn er altijd nog diverse drank pakketjes te boeken: dont worry be happy>:D<

  • Caroline

    Hallo Hendrik ook voor u een fijne cruise toegewenst, vertrek oktober was voor ons een luxe probleem daar wij 3 januari weer vertrekken naar Singapore voor een cruise met de HAL naar Indonesië en er anders maar drie weken tussen zit vind ik iets te kort op elkaar vandaar. U heeft toch ook met de HAL gevaren door Indonesië ? Zo ja heeft u nog excursie tips?

    Groetjes Caroline

  • Albert

    Heb ook even gekeken op Costa.com de italiaanse site gekeken.

    Hier wordt wel aangegeven dat de pakket prijs loopt tot november m.u.v. twee schepen met een afvaart in november.

    Toch ben ik van mening dat als ik het pakket nu koop het huidige tarief geldt.

    Ik ga eens proberen wa jij aan geeft, misschien heeft dat wel het gewenste resultaat.

    Bedankt, en ook een fijn weekend!