GEZOCHT MENSEN DIE IN 1993 GEWERKT HEBBEN OP PASSAGIERSSCHIP "RIJNHAVEN"

• Martijn

Beste Peter,

als zoontje van de baas kwam ik vroeger wel eens op de Rijnhaven.

Ik kan me nu voorstellen dat ik toen overkwam als een snotaap.

Theo Domingus en Peter ( jij dus ) waren in die tijd altijd zo tof om voor mij patat en kroketten te bakken.

Bob de machinist, Cris als kap. ( later vd Molen ) en de keukenbrigade van toen zullen bij me blijven als ik terug denk aan de Rijnhaven.

Nog bedankt voor alle kroketten en de kilo`s patat !

• Jacqueline

Hoi Chris,

Jou kan ik me niet voorstellen maar jij moet mij dan wel kennen, een van de weinige vrouwelijke pursers in die tijd. En ja Wouten van Rooy ken ik ook heel goed, veel mee gestapt in Rudesheim en mee aan de bar gezeten. Raymond heb ik nog wel eens contact mee is getrouwd met Christine Forneck van de Prinses Juliana. Zij zwaaien nu het scepter bij Holland River Tours.

Groetjes Jacqueline

• Jacqueline

Hallo Martijn,

Ben jij de zoon van meneer Mudde? Dan heb ik jou ook wel eens op de Rijnhaven en de Holland getroffen, je zuster werkte op het reisbureau op de Schiedamse Vest. Heb nog regelmatig contact met Paul Hoffman. Doe je vader en moeder maar de groeten van Ben en Jacqueline.

Jacqueline van Oudheusden-Lagrand

• Bob van Beek

Hoi Martijn,

ja, jouw kan ik nog wel herrineren, ik geloof dat je toen een week aan boord was met je vriendje toendertijd toen je nog een beetje rebels was. Je had ook helemaal geen zin om het berdijf van je vader voor te zetten, alleen de techniek wilde je mee verder , zoals ik dat herrineren kon.

Ik kreeg vandag nog een email van MJ, de zoon van Peter en Yvonne, heb gelijk beantwoord.

• saskia de rooy-looys

ja wouter de rooy zegt me wel iets,!!!!!!!!!! het is nl mijn man.

we hebben samen op de regina rheni gevaren.

we varen nog steeds,we zijn na de tijd van de regina rheni eigen schip begonnen. chris, vaar jij ook nog??

we komen nog regelmatig verschillende mensen tegen.

maja das ook niet zo vreemd he als je (we) zelf nog varen.

groeten wouter en saskia de rooy

• linda de wit-veldhuizen

nou, die wouter en saskia de rooy ken ik ook !! We werken nu voor ze……

jacqueline van oudheusden ken ik niet maar ben wel. Daar heb ik mee gevaren op de filia in 1987. een wereld jaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Veel gelachen en hard gewerkt….

Heb op nog een paar bootjes gewerkt tot 1999, rex, swiss-pearl, concordia, willem tell, amadeus….. Dus reageren maar !!!

• hallo mensen

lets hyve….

Dave heeft een rijnhaven hyves gestart

Groetjes en tot horens

Edwin….1992 en 1993

• Jacqueline

http://rederijrijnvakantie.hyves.nl/

• Jacqueline

http://rederijrijnvakantie.hyves.nl/