Cruisehaven Istanbul

• Ada

Let erop dat veel nederlandse agenten prijzen EXKL. havengelden publiceren, terwijl die in de USA het vaak INKL. geven.

Kan een enorm verschil maken.

Toevallig heb ik gezien dat de Celebrity cruise - Century -van 9 juli in NL een stuk goedkoper is dan de USA. Misschien omdat het lastminute is?

• Robin

Ik betaal rond zo'n 780,- euro per persoon zonder tax voor de 10 daagse galaxy cruise, deze heb ik vergeleken op de site die jij me gaf.

Ik boek bij een reisbureau die gebruikt maakt van Cruisingpower en daar staan veel lagere prijzen in vermeld dan die ik vaak op US sites tegenkom.

• Robin

Toevoeging:

Volgens cruisetravel zou ik rond de 1150,- pp betalen, ook veel duurder dus.

• Ada

Check welke tax. Als het exkl. havenbelasting is, moet je op al snel Eur. $ 250.- of meer rekenen…..

• Robin

Ik heb thuis nogmaals gekeken naar de kosten en betaal rond de 130,- aan tax en kom op 930 euro inclusief alles per persoon.

• Robin

Havengelden waren 137,-

• Robin

dus ook inclusief reserveringskosten…vergeet veel te vertellen in 1 post… :(

• Robin

Zojuist nog een prijsopgave gedaan op cruise.com

(2) Cruise Rate* $2978.00

(2) Government Fees/Taxes $34.80

EST. TOTAL $3012.80

Ik betaal in Nederland op de totaalprijs inclusief tax een dikke 400 euro minder (inclusief omrekening)

Wat is de truc (afgezien van een zeer goede reisagent die rechtstreeks bij RCCL en Celebrity kan boeken):

Kiezen voor een guaranteed stateroom :)

• Bernadette

Ha Robin Bedankt voor je mail! Op de een of andere manier lukt het mij niet jou prive terug te mailen . Krijg de mailtjes retour!

Kun je mij het telefoonnummer + de naam van die manager mailen ? Dan gaan we volgende keer daar ook proberen! Sorry ; je had gelijk!

Wij betalen: ( voor de lezers , die nieuwsgierig zijn; Robin weet het al)

€ 810 -€ 60 voucher) =€ 750 p.p .Hier komt niets meer bij . 12 dagen .

Wel de vliegreis natuurlijk € 220 p.p. Dus totaal € 970p.p

• Robin

Bernadette, ik zal je vanavond de naam en het nummer doormailen.