Cruisehaven Istanbul

• Ada

Klinkt echt goed, dan zou ik maar boeken voor die prijs.

Het is nl. vreemd dat cruise-travel zoveel meer zou vragen. Die zijn meestal voor NL goed in de markt bezig.

Zelf heb ik in het verleden in de USA geboekt en dat scheelde voor ons vrij veel.

Misschien dat ze vanuit de USA geen last-minute boekingen verwachten, iv.m. de bijkomende vliegtarieven..?

Laat je uiteraard het totale te betalen bedrag goed voor rekenen voordat je boekt…

Kan je zeggen welke agent dat is? Ik wil voor een andere cruise nog wat rondneuzen.

• Robin

Ik heb die cruise vlak na mijn vorige geboekt, rond april 2006.

Wellicht dat het grote verschil tussen cruisetravel en mijn reisagent is dat ik heb gekozen voor een garanteed stateroom. Ik zit nu op het Penthouse deck :)

Ik zal vanavond nog terugkomen op je vraag voor de gegevens van mijn cruiseagent. Heb ik ook Bernadette beloofd ;)

• Ada

Ben erg benieuwd welke agent je hebt….

Ook moet je t.z.t. laten weten hoe de guarantee heeft uitgepakt. Ik hoor er wisselende verhalen over (varierend van precies de klasse die geboekt was, maar op een “slechte” plaats, tot een hut in een hogere categorie).

Zelf hebben wij prima ervaringen met Celebrity, o.a. op de Summit, net zo'n schip als de Millie.

• Robin

Ik heb mijn meest actuele factuur erbij genomen met de exacte prijzen:

25 augustus - 4 september 2006

Celebrity Galaxy

Guarantee Inside stateroom

Reissom: 747,-

Havengelden: 159,-

Totaal per persoon: 906,-

De hut is meteen na het boeken bekend geworden en is mooi gelegen op het Penthouse deck. Wellicht verandert dat nog, dat weet ik niet. Het kan alleen maar beter, niet slechter.

Mijn cruiseagent is die zeer scherp kan boeken bij Royal Caribbean en Celebrity:

Toerkoop Reisburo Globus te Maastricht

Contactpersoon cruises: Manager reisburo (Oscar Stallinga –> cruise-expert)

Telefoonnummer en adres is via de website van Toerkoop te verkrijgen. Hij boekt veruit de meeste cruises en heeft meer aanbiedingen en itineraries die niet in de boekjes staan.

• dalimij

Robin ; mijn dank is groot!

Voor de volgende cruise gaan we zeker Oscar Stallinga benaderen .

Wat een uitvinding die prikbordpagina's! Zo leer je iedere keer weer wat!

• Robin

Oscar blijkt steeds de meeste cruises te boeken en daarom ook de laagste prijzen te kunnen krijgen. Hoe het systeem van RCCL en Celebrity precies werkt weet ik niet, maar als ik soms op zijn scherm meekijk, dan kan ik me niet inhouden en boek meteen een 2de cruise ;)

Overigens weet ik niet hoe zijn prijzen zijn bij andere rederijen, ik vermoed ook zeer scherp.

• Bernadette

Toerkoop Reisburo Globus

Einsteinstraat 18

6227BX Maastricht

043 3671700

Hartelijke groet,

Bernadette

• Ada

Hieruit begrijp ik dat hij ook een website heeft met aanbiedingen?

Kan je die eventueel doorgeven?

Wij willen later in het jaar cruisen, maar twijfelen nog tussen wat routes en maatschappijen.

• Robin

Nee, hij heeft geen website met aanbiedingen. Toerkoop reisburo's maken gebruik van dezelfde engine als Cruisetravel. Kijk en vergelijk.

Echter, als je met hem om tafel zit, krijg je geheel andere prijzen en vaak andere vaarschema's te zien. Er is zoveel meer dan in de brochures staat.

• Ada

Jammer, maar ik zal hem zeker opbellen als we (eindelijk) weten wat we willen….