Cruisehaven Istanbul

• Robin

Je kunt anders ook naar zijn email vragen aan de telefoniste.

• f.leclaire

beste cruiser,

graag zou ik willen weten hoe dit werk boeken jullie een europese cruise in amerika

en boeken jullie dan cruise only of met een vlucht ik opersoonlijk heb er wel eens een duitsland geboekt omdat deze honderden euros goedkoper waren dan cruisetravel waar ik diverse cruises geboekt heb met uiteraard een zeer goede service.

maar ik lees vaker dit soort aanbiedingen van mensen die in de v.s. hebben geboekt maar hoe weet ik wie er betrouwbaar is en hoe gaat het met betalen?

verder een prettige cruise.

met vriendelijke groet,

f.leclaire

• Bernadette

Beste F.Leclaire

Alles wat u vraagt of wilt weten staat in de antwoorden ‘boven’ uw vraag! Zelfs de manier van organiseren , betalen etc wordt beschreven!

• Bernadette

En ook onder uw vraag!

• Ada

In de USA alleen de cruise boeken en zelf voor tickets en eventl. transfer - soms ook overnachting - zorgen.

Het bedrag per creditcard betalen. De afschrijving vindt plaats niet door de reisagent maar door de rederij zelf zoals op de afschrijving is te zien.

Dan ca. 3 maanden tevoren het restant op dezelfde wijze. Meestal kan je zelfs tot 3 maanden gratis annuleren, een enkele agent vraagt bijv. $ 25.- kosten, de meesten zelf niets…

De enige gok die je maakt is de koers van de US$….. en uiteraard eerst de aanbiedingen in NL bekijken.

• Jozef

L.s.,

is het niet zo dat (in Nederland) voor Royal Carribbean & Celebrity alles ALLEEN maar kan via AMCA, de Generaal Agent voor deze redereij(en) ?? En dus voor een door hun bepaalde (ism rederij) prijs ??

Zie ook maar op de lijst van Bert Hagenaar, op zijn site www.cruiseweb.nl, bij aanbiedingen : http://www.cruiseweb.nl/aanbiedingen.html , waar je vaak dezelfde RCCL&Celebrity-prijzen ziet bij verschillende aanbieders.

Jozef

• Robin

Blijkbaar is het niet zo, want de prijs die ik nu betaal voor de Galaxy heb ik niet eerder op de AMCA site gezien. Ze zullen deze wel aanbieden, maar het fijne van mijn agent is dat hij samen met mij in het systeem kijkt naar alle mogelijke opties.

• Oscar Stallinga

Goededag allemaal.

hoi Robin (bedankt voor de reclame)

Ik bekijke zelf ook vaak deze site en zag mijn naam langskomen,daarom even mijn reactie. Het verhaal is eigenlijk vrij simpel. Ik ben zelf frequent cruiseganger en heb gelukkig inmiddels bijna alle schepen van RCCL en Celebrity mogen bekijken. Sinds 1996 boek ikcruises en inmiddels heeft zich deze gewoonte dermate ontwikkelt, dat ik sinds een jaar of 5 voor bovengenoemde rederijen de meeste passagiers van Nederland boek. Dus ook meer dan onze bekende touroperators. Hierdoor krijg ik dan ook prefecte tarieven, waardoor er inmiddels ook veel reisagenten bij me hun cruises onderbrengen. Ik zeg altijd. ik ben nooit duurder,maar veelal wel goedkoper dan de rechtstreeks boeken in de USA. Zeker in nederland kan ik de prijzenslag aan. En inderdaad wat Robin zegt. ik boek vaak garantiehutten, die diep onder de gebruikelijke marktprijzen liggen. Verschillende touroperators boeken deze hutten niet, daar ze vinden dat deze prijzen te laag liggen conform het product. Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in, want we hebben we toch over een 5-sterren product. Er zijn nu eenmaal een aantal “foefjes”waardoor ik enkele leuke dingen kan doen. Daarnaast er vaak cruises in het directe systeem die niet in reisgidsen en op hun site vermeld staan. Denk maar eens aan de transatlantische afvaarten in het voor- en najaar. Nou, veel succes allemaal en als jullie gaan. Pas op. het is verslavend.