hoi bernadette
ik ben het idd helemaal met je eens dat het jammer is dat je hierom moet vragen.
ik heb ook gezegt dat ik belde om een aanbieding die amerikanen wel krijgen en wij niet… dat ik het in en in triest vind dat zoiets niet zondermeer voor nederlanders geld.
en dan op een gegeven moment zeggen hun jahhh wij kunnen het ook wel geven met die gratis upgrate of een of andere aanbieding of extra.
ik moet zeggen dat ik bij cruisefactory heel erg goed ben geholpen.
wij hebben nog nooit met de HAL gecruist en die mevrouw vertelde alle ins en outs en had alle tijd ik heb wel een uur aan de telefoon gezeten met haar.
en ook hier melde ik weer dat het zo jammer was dat je als amerikaan alles gedaan krijgt en als nederlander niets. dan vaar je nogeens met de HAL wat toch een nederlands tintje heeft en dan wordt je als nederlander eigenlijk gediscrimineerd.
en daar was ze het op zich wel mee eens.
daarna heb ik nog met de HAL zelf gebeld en hun prijs was hetzelfde als cruisefactory dus ik dacht dan gun ik het hun liever die alle uitleg en alle tijd voor me hadden genomen.
toen ik het boekte zei ze tegen me ik ga nog eens kijken of ik iets voor je kan doen met de prijs.
en toen we de rekening kregen had ze ons een vaste klanten korting gegeven. en dat vind ik nou top. een reden voor mij om een volgend keer zeker hun niet voorbij te lopen.
we hadden tenslotte nog nooit een cruise bij hun geboekt.
nog een voorbeeld
voor ons reisje met de familie in februari naar orlando heb ik prijs op gevragen bij carnival nederland voor een 5 daagse bahama cruise,
hiervan had ik een email van de amerikaanse carnival gehad.met spectaculaire prijzen. vertelde dat ik die mail had gehad en graag ook voor die prijs zoiets wilde. omdat we met 14 man gaan moesten ze het via miami aanvragen en de prijsopgave was echt omgerekend hetzelfde als de amerikaanse aanbieding dus het kan zeker wel zie je ook de upgrade naar een hoger gelegen dek kon geregeld worden.
ook hadden we nog een soort van groepskorting erboven op gekregen.
jammer dat je idd je mond open moet doen.
maar moet dat tegenwoordig niet met alles ???
we hebben laatste een nwe Tv gekocht als je je mond niet opendoet heb je hem voor de reclame prijs maar als je even laat doorschemeren dat je verder wil kijken omdat je het toch te duur vind gaat er zo 50 euro vanaf. zonder enige moeite.
ik denk dat zo de maatschappij op het moment is.
mijn man zit in de metaal en als mensen akkoord gaan met de prijs gaat hij er niets afdoen ( en dat zijn er veel hoor)…. op het moment dat ze laten weten dat het te duur is en een ander het goedkoper maakt gaat hij opnieuw aan het rekenen en kijkt of hij het ook kan leveren voor dat bedrag, en vaak kan dat dan ook. maar die andere zijn wel net de krenten in de pap zal ik maar zeggen.
in veel bedrijven werkt het op die manier denk ik niet alleen in de reis wereld.
groetjes marij