Beste Cruisers,
Dit jaar langs geweest bij de Cruise Travel Beurs op 25 oktober, verleden jaar ook en was geweldig georganiseerd dus dit jaar weer langs.
Het was weer fantastisch. Alles liep perfekt, goede presentaties (heb super genoten van de Noord- Europa & Noorse Fjorden Presentatie.)
Chapeau voor de dame die dit presenteerde. Het werd zo druk om 14.00 h dus ben toen weg gegaan maar wel met info folders/boeken en een super goed gevoel over cruisen.
Okay ik hoef niet zoveel info (want ik weet al alles, bijna dus haha) maar heb genoten van de gezellige sfeer die er heerste en het leuke commentaar om me heen.
Jammer vind ik dus het negatieve commentaar op het prikbord, want er zijn toch mensen die van deze beurs erg genieten en veel informatie op doen op deze geweldige beurs.
Even ter info ik boek altijd bij mijn eigen toerkoop hoor dus heb geen connecties met CT (zit dus niet te wachten op koopjes), maar wilde dit even kwijt want deze mensen regelen alles perfekt! Dit waren 2 positieve dagen in deze akelige negatieve tijd!. CT regelt 2 leuke en heerlijke dagen en het was een succes.
Maar misschien begin ik nu een beetje te begrijpen waarom Bob S zo goedkoop is!.
Je haalt de dure boeken en folders bij CT en boekt bij Bob S, dat is het geheim…
Fijne avond,
Sunnysky