ja ik zie een prikbord of forum niet als zakelijk maar goed .
en dat jij er niet om vraagt bernadette oke maar andere mensen vinden dat wel intresant of leerzaam of leuk..
het leven is al zo zakelijk en moeilijk dus ik vind een vrolijke en soms prive achtige posting wel leuk…en heb er nog nooit geen nare reacties op gehad.
ik zit al 6 jaren op het orlando forum waar we erg leuk met elkaar omgaan en reisverslagen bijhouden waar iedereen van meegeniet…boeken uitwisselen met elkaar…. en zelfs bij elkaar op de koffie gaan…wel prive jah maar oo zo gezellig.
weer dingen van mijn prive leven die ik erbij haal. om mijn gelijk te halen. sorry..
ik vind cruise travel niet heilig maar vind wel dat ze heel veel doen om het cruisen in nederland aantrekkelijk te maken doormiddel van schepen die bezichtigt kunnen worden en de cruise dagen.
als jullie dat kul vinden die dagen dan vind ik dat een beetje heel erg jammer.
want die mensen doen erg hun best.
en ik heb eigenlijk alleen van jullie gehoord dat het niks is van niemand anders.
en idd weet je heel veel over allerlei bestemmingen waar ook ik erg blij mee ben.
maar waarom mag ik geen voorbeeld aanhalen over onderhandelen…om alleen nog maar eens te benadrukken hoe belangrijk dat is in deze tijd….maar blijkbaar stoort het jou…
maar goed mijn persoonlijke en voorbeelden uit mijn priveleven zal ik hier niet meer plaatsen.