Dit snap ik niet
Hallo Cristel,
Ja ben terug en het was (tu)
Er zijn per week 2 formele avonden, waarbij verwacht word dat mannen in pak en vrouwen in avondjurk in de vertoeven in openbare ruimtes.
Dit hadden wij niet, er wordt niets van gezegd.
maar om niet buiten de boot de vallen waren wij op die avonden (dus niet overdag) op het achterdek of dek 3.
Welke plaatsen doe je aan en hoe lang.
Anna
Colbert en nette pantalon voor de mannen is ook prima en voor de dames geldt ook zoiets. Een nette pantalon of rok met een blouse is goed en in het lang hoeft zeker niet, tenminste niet bij Costa, MSC en Royal Caribbean Cruises. Het is overigens erg leuk om mensen te kijken zulke avonden, je ziet heel wat voorbij komen
;-)
groetjes Marleen
Hey Anna,
Fijn dat het goed is bevallen!
Wij vertrekken 8 sept, voor 1 week en gaan naar;
Bergen, Geiranger, Alesund, door Hardangerfjord en naar Eidfjord.
Heb een keer eerder een cruise gemaakt met Royal Caribbean maar volgens mij is de HAL net even
iets anders.
Heb jij nog tips over eventuele excursies, ben nog aant twijfelen of we meteen op de boor moeten boeken
of kijken wat er in de dorpen zelf word aangeboden….We zijn met 7 en om dan voor een wandeling van 2uur 100dollar te betalen
vind ik een beetje te veel!
Weet jij toevallig of er ook genoeg te doen is voor kleine kinderen? (nichtje van 3,5jaar oud)
Als je verder nog tips hebt, laat maar komen!
Kom jij trouwens uit limburg of ben ik dan in de war met een andere Anna op dit forum?
groetjes christel
Wij hebben precies dezelfde gedaan, vandaar mijn eerder vragen op het forum.
De excursie's zijn megaduur, gelukkig hadden wij ze nietthuis geboekt, zodat ik wat met tips kon doen van mensne met ervaring.
Maar vanzelfsprekend zeggen ze dit natuurlijk niet.
Echter wij hadden een leuke medewerker getroffen die ons dit stiekum op papier schreef zodat haar baas het niet zag:D
In elke plaats zit een toeristeninformatie kantoor, welke vaak gelijksoortige excursies aanbieden, ben wel op tijd !
Geiranger vond ik persoonlijk de mooiste plaats, veel natuur. Wij hadden ter plekke op het toeristeninformatie punt een kaartje gekocht voor de bus die ons naar de hoogte bracht vanwaaruit alles te zien is. Deze excursie was bijna hetzelfde als ze op het schip aanbieden, behalve in prijs dan -D
Voor kinderen is er op het schip club Hall, mijn kinderen vertoefden er elke dag. Ze vermaken zich wel hoor, geniet ervan!
Ik kom zoals je in eerdere berichten kunt lezen uit limburg.
Anna
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?