Hallo, moet even iets herstellen, we weten welk hotel we hebben in Istanbul.
Best Nobel hotel, vlakbij veel bezienswaardigheden, dus is wel fijn.
heb veel zin in de reis.
Groetjes Toos.
Wij gaan 18 juli op reis. Ik heb nog niet veel mensen gezien met deze vertrekdatum. Ik heb veel info gegoogled over Corendon reizen en toen werd ik toch wel een beetje ongerust. Vanavond zeiden ze bij Netwerk dat 5* hotel niet gelijkwaardig is aan een hotel in Nederland. Wij hebben een 3 * hotel geboekt. Hoe moet dat dan wel zijn.. :-(vBen toch wel een beetje ongerust.
Ik hou de site in de gaten..graag al jullie ervaringen en dan ook van de mensen die een 3 * hotel hebben geboekt en een binnenhut.
Gr. Sonja
Hallo Sonja, probeer je niet ongerust te maken, ik denk dat het allemaal wel meevalt. Lees ook even de reacties van David.
Wij vertrekken 11 juli en hebben ook een 3 sterrenhotel en een binnenhut.
de informatie die ik heb gekregen over het is hotel is goed, het is schoon en je bent er alleen maar om te slapen en douchen.
De regels in Turkije wat betreft hotels is nu eenmaal anders als in nederland, maar zolang je alleen LO boekt valt het allemaal wel mee. van kennissen heb ik gehoord dat een binnenhut ook wel meevalt, je hebt geen daglicht. Nogmaals lees even de reacties van David, dan krijg je zin in de reis.
Groetjes Toos.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?