MV CRISTAL****

• Lian

Hallo,

Welke ervaringsdeskundige op dit schip weet wat de kledingcode is? Pak, smoking, avondjurk of gewoon een spijkerbroek?

Alvast bedankt!

• peter

hallo Lian,

Dresscode is spijkerbroek oid.

Het enige moment dat iets gekleder zou kunnen is de captain's cocktail maar in onze ogen mondde dat uit in een soort modeshow hetgeen enigszins lachwekkend was.Als je daaraan wil deelnenm(het gaat dan om een half uurtje!!)gaat dat ook heel goed in je spijkerbroek.

Vel plezier.

Peter

• peter

Hallo Toos,

we hebben geen fototoestel dus geen foto's van choc buffet.

Met de taxi naar huis,we lagenom 4.15 in bed,dus dat ging tamelijk snel.

Voor eventueel verdere berichtenuitwisseling misschien beter om “prive”te gaan.

Dan bito@quicknet.nl

Groet

• Marianne

Hallo

Weet er iemand of je op het cruiseschip ook handdoeken krijgt, en is er iemand bekend met het 5* Akgun Istanbul hotel in de wijk Topkapi , lees dat dit maar een matig hotel is met een heel eenvoudig ontbijt.Wij vertrekken de 25e en ben zeer benieuwd.Bedankt voor je reaktie

• Toos

Je krijgt twee maal per dag schone handdoeken in de hut en een blauwe voor eventueel zonnen of kleine zwembadje, deze wordt ook steeds omgewisseld als je dat wilt.

• max

Ha Toos,

Groeten van Max, ik ga met mijn zoon 1-8!!!!

Max

• mieke

Hoi Max,

Hoe oud is je zoon, want mijn zoon van 14 wilde niet mee, omdat hij dacht ,dat er

geen andere jongens zouden zijn.

Groetjes Mieke

• Sunnysky

Hoi Lian!

Neem de gulden middenweg, leuk jurkje en man in mooie linnen broek zit je altijd goed!

Veel Cruise plezier.

Annette

• max

Hoi Mieke,

Mijn zoon is 26.

Groeten,

Max

• Ger

Kijk op SIDN.nl en tik stipreizen.nl in en bbi-reizen, je ziet dan dat beide dezelfde domieinhouder zijn…