Hallo Sunnysky,
Nu weet ik de reden van een buiten/balkonhut!!!
Ik heb even wat gesnuffeld voor jullie en gezocht de rederij msc hier hebben we zelf al een aantal malen mee gevaren.
Wat ik gevonden heb als voorbeeld vertrek 4 juli dover met mogelijkheid amsterdam in een suite voor 1850 euro dit is een 12 daagse cruise naar de noordkaap.
Msc vaart ook met de armonia die kant op ,nu weet ik niet hoe leuk jullie het vinden om richting St.Petersburg te varen (stockholm,talin enz) deze cruise's hebben ook leuke aanbiedingen.
Nu weet ik ook niet in hoeverre jullie last minute kunnen boeken maar er waren diverse data's in die periode en de schepen zijn nog niet vol(verre van zelfs).
Wij zelf wachten altijd met boeken ,stellen wel de periode vast omdat wij nog met een schoolgaande dochter te makn hebben .
Wat ik gezien heb vertrekken er schepen naar de noordkaap 22 en 31 mei1,2,12 juni 5 juli dus er vertrekken er nogal wat (met msc)
daar wij wonen in de grensstreek komen wij regelmatig in Aken(Duitsland) en kijk hier altjd bij reisburo's deze hebben soms zeer aantrekkelijke aanbiedingen.
groeten Frans