Cruise Noorse Fjorden en Noordkaap

• tiny Koek

zou graag wat willen weten over excursies naar de noordkaap

• Joop36

Wij gaan een cruise maken met STIP reizen "Noorse fjorden & Spitsbergen, met de Costa Luminosa, vertrek 10 juli uit A'dam, wij hebben een buitenhut geboekt met balkon.

Heeft iemand ervaring en of tips, ook over kleding, moet er winterkleding meegenomen worden? Wat zijn de temperaturen?

Welke excursies zijn aantebevelen?

m.vr.gr. Joop:)

• laathi

Ik zit met een identiek probleem, weet niet wat inpakken, en vrijdag vertrekken we…

Dus Joop moest jij ondertussen iets meer te weten komen wil je 't me aub laten weten?

Ik zou ook heel graag ijsberen zien. Jammergenoeg wordt daar in de excursies met geen woord over gerept…

Weet er iemand misschien een touroperator in Spitsbergen die kleinte tochtjes met Zodiac-bootjes organiseert (van enkele uren) om ijsberen te gaan spotten?…

Vriendelijk bedankt!

• Lenie VAN HAREN

Hallo.

We gaan een reis maken van 13 dagen naar de Noorse Fjorden en de Noordkaap.Wie heeft er tips over de excursies op eigen gelegenheid.Of andere tips.

Heel vriendelijk bedankt.

Lenie van Haren

• ed

Kan Celebrity aanbevelen, niet te duur en heerlijke Amerikaanse service en beleeftheid, Italiaans bv Costa is amicaler en onrustiger en meer kinderen aan boord.

Wij zijn al 3 keer geweest met de Centery.

Gr

Ed

• Ellie

Hallo wie dit leest,het gaat over het volgende.

We willen graag met zijn zessen een cruise maken naar de fjorden .Volgend jaar na 12 mei is de beste tijd voor ons.Mijn schoonouders zijn dan 50 jr getrouwd en deze reis krijgen ze van kinderen en kleinkinderen aangeboden.We hebben hiervoor een geld bedrag voor ze gespaard van ongeveer 1000 euro pp.

Wie kan ons helpen om dit te realiseren voor mijn schoonouders, ben al op heel veel site's geweest,maar tot op heden nog niets gevonden.

Groetjes Ellie Wijkhuijzen.

• Henk van der Linden

Hallo Ellie,

kijk eens op www.hollandamerica.com schip de “WESTERDAM” vertrek 26 July '10 van Rotterdam en aankomst in Rotterdam 8 dagen met o.a. Stavanger, Alesund, Geiranger, Vik, Flam alle Noorwegen prijs v.a. € 1.024,00

maar met even shoppen kan beslist goedkoper, dit is de HAL prijs je kan zomaar 10 a 15% goedkoper.

We hebben deze cruise al een paar keer gedaan, erg mooie cruise, groet Henk

• cruiser

Hallo ellie,

De cruise die dhr van der Linden aangeeft kost bij cruisetravel van af 899 p.p.

Op deze prijs kan ik je een korting geven van 3 %

groeten en veel plezier.

P.s word het voor jullie allen de eerste cruise?

• Henk_Lo

en via V2Go kost 'ie € 828, incl. havengelden, scheelt weer wat !

HenkLo.

• marij

hoi ellie

even nog een aanvulling die je misschien niet weet….of misschien ook wel…

let er wel op dat je per dag per persoon ook 11 $ fooi op je rekening bij geschreven krijgt.

en dat het niet echt goedkoop is om excursies op de boot te boeken.( kan natuurlijk ook zelf)

dat de drankjes er nog bij komen ( of je moet ijsthee of water drinken)

omdat je iets geeft vind ik dat je wel dan op moet letten dat je degene die verrast wordt niet met bijkomende kosten opzadelt…..

gr marij

l