Cruise Noorse Fjorden en Noordkaap

• Nienke2010

Wij zitten zelf te denken om op 21 juni met Celebrity naar de Noordkaap te gaan. Dat is de rederij die ons tot nu toe het beste bevalt. En ook ben je dan 5 dagen na Midzomernacht op de Noordkaap. Dus totaal geen nacht, dat lijkt me een belevenis.

Er zijn ook nog andere cruises die die kant op gaan, maar allemaal eerder of later, dus het echte Midzomernacht gevoel is er dan niet.

Succes met uitzoeken van de juiste cruise.

• Yvonne

wanneer gaan jullie? Wij gaan met de Westerdam vanaf 26 augustus 2010

• Wobke

Wij willen volgend jaar ook die kant op maar hebben nog nooit een cruise gedaan. Vragen ons af of het slim is nu al iets te boeken of dat het beter is te wachten tot een later tijdstip (misschien meer aanbiedingen?) Wie weet hier meer van?

• Ilse

www.cruisenoorwegen.nl - Overzichtelijk alle cruise vakantie aanbiedingen naar Noorwegen. Fantastische cruises naar de Noordkaap, de Noorse Fjorden, IJsland en veel meer cruise bestemmingen rondom Noorwegen.

• vera

hallo

ik werk op een reisburo n wij organiseren deze cruise en wel van 21/06 tot 03/07 vertrek vaaf Amsterdan. DIt is een hele mooie cruise jullie gaan er geen spijt van krijgen .Zeker doen

groetjes vera

• HenkLo

Beste Vera,

dat jullie deze cruise verkopen/aanprijzen/begeleiden met host,etc, wil er bij mij wel in….. maar dat jullie 'm georganiseerd hebben ???

Ik denk het niet !

Groet,

HenkLo.