Waarom nooit cruise travel meer..........

• T.1964

Net terug van de cruise door de Caribien

Wat ging er fout

De boeking was pas rond na 2 weken en veel bellen waarmee je iedere keer minimaal een half uur in de wacht zit

Dan krijg je de bevestiging op een mailadres van jaren geleden toen ik bij hen geboekt had

Dus laat gezien en te laat betaald maar goed niet mijn probleem

De bevestiging kwam binnen met pdf bestanden die ik uit kon printen die ik ook allemaal nodig had voor deze reis

Naar 3 computers gestuurd en het was nergens uit te printen niet mogelijk

2 dagen voor we vertrokken kregen we de papieren per post dus we zaten echt in de stres

Dan zelf inchecken bij Carnival doen ze dus ook niet meer

Bijna 2 uur mee bezig geweest

Voor de terug reis zouden we nog een nacht verblijven in Miami

Aangekomen bij het hotel overgeboekt (na het ontschepen in de morgen)

Volgens de Amerikanen lag het aan de reisagent waar cruise travel bij aangesloten zit

Sávonds om 20.00 uur kregen we eindelijk een kamer in een heel ander hotel

Cruise travel was nergens te bereiken en volgens de papieren moesten we ook zelf oplossen

Je betaald een hele hoop hiervoor en service is ver te zoeken

Groetjes Thera

• Cruise Travel

Geachte mevrouw,

Wij hebben uw reactie gelezen en willen graag met u in contact komen naar aanleiding hiervan. Een klacht handelen we niet via internet af, maar graag verzoeken wij u contact met ons op te nemen via clientenservice@cruisetravel.nl zodat we hierop kunnen reageren.

Met vriendelijke groet,

Cruise Travel Clientenservice

• marij

waarom ik graag bij cruisetravel boek >>>>

laatste keer hebben ze me een dik uur aan de telefoon geholpen…ondanks een tel boeking toch mijn airmiles gehad…

ze waren een paar honderd euro goedkoper als waar ik ook offertes had aangevraagd…ik heb geen uren in de wacht gestaan…alles netjes afgehandeld en idd alles via mail…maar dat is toch bijna voortaan normaal…en natuurlijk gaat er bij cruisetravel wel eens iets fout dat is overal wel eens…

als ik mee had gemaakt wat u heeft meegemeaakt had ik niet in strees gewacht maar was in mijn auto gestapt en was naar cruisetravel gereden…en alles zelf opgehaald !!

en die amerikanen schuiven graag de schuld naar een ander ( wat goed zou kunnen zijn maar mits niet onderbouwd toch niet echt aannemelijk)

nogmaals ik prijs cruisetravel niet de hemel in, maar er zijn ook mensen die het daar wel heel prettig boeken vinden waaronder wij…

en natuurlijk is het duurder als dat je alles zelf boekt maar dat is een keuze van mij en daar betaal ik graag extra voor…

een super iets van cruisetravel vind ik nog steeds de cruisedagen waar je eens een schip kan bezoeken…en dan zijn er heel wat mensen te vinden die nooit bij cruisetravel boeken maar hier heel graag gebruik van maken…

dit jaar zijn er weer de cruisedagen…tot nog toe alleen costa ( wat mij niet trekt) maar ze zijn nog bezig met andere maatschappijen..en dan ben ik zeker weer van de partij…een service van cruisetravel die heel veel andere reisburos niet hebben..

groetjes een tevreden klant van cruisetravel marij van dinter (tu)

• T.1964

Hallo Marij

Natuurlijk gaat er wel…….eens iets fout

Maar 2 keer hier boeken en fout gaan tja

Ik woon ver van cruise travel af dus kan niet zo even de papieren op halen terwijl ik koffers moest inpakken ook nog daar betaal ik niet voor

Heb trouwens buiten deze 2 cruises er nog 10 meer gemaakt en nooit problemen gehad (binnen 3 jaar)

Nog een paar punten waar het mis ging

Als we aankwamen in Miami moesten we bij het loket van het hotel even bellen naar het hotel

Geen loket te vinden en na veel vragen moesten we gewoon buiten wachten als de bus van het hotel langs kwam en dan je hand opsteken

Inschepen vanaf 1200 uur volgens de papieren

Om 11 uur konden we al inschepen en naar het Lido deck gaan voor de lunch

Cruise travel kan zelf mij bellen boekings nr 84W9D7

• Carrie R

Ik heb vaker bij Cruise Travel geboekt en nooit problemen ondervonden.

In november 2010 was bij de Jewel of the Seas een lastminute 1-persoonsbuitenhut beschikbaar, zelfs met vertrek over 5 dagen. Ik heb meteen gereageerd en telefonisch werd alles ook meteen geregeld. De boeking is verder zonder problemen verlopen. Ik had een dag vóór vertrek per mail de e-ticket en alle overige informatie binnen.

Bij de kennismakingscruise met de Norwegian Epic vorig jaar juni, waar honderden passagiers bij diverse reisorganisaties hadden geboekt, heeft Cruise Travel ondanks de technische storingen bij het schip en de daarbij ondervonden tegenslagen heel goed voor al de bij haar geboekte passagiers gezorgd. Het is uiteindelijk voor deze passagiers echt een luxe cruise geworden met terugreis per vliegtuig, terwijl voor de terugreis per ferry/bus werd betaald. Dus niets anders dan lof voor Cruise Travel en haar medewerkers.

Carrie

• Jeroen

Wat een onzin verhaal en wat een gez**k!

Je kon al vanaf 11.00u inchecken ipv 12.00 wat in de papieren stond….

Zonde van mijn tijd dit te lezen eneigenlijk zelfs te reageren op een verhaal zonder punten en komma's, maar dit bedrijfje daardoor een slechte naam geven klopt niet! kom met goede punten…. ;-)

Cruisetravel ervaring was prima…

Jeroen

• T.1964

Hallo Jeroen

In mijn papieren stond dat ik pas om 12 uur kon inchecken anders zet ik dit hier niet op het forum

En heb persoonlijk veel reacties hier op gehad van mensen die dit wel begrijpen hoe shit het is als het zo verloopt

Maar de rest wat ik meemaakte was veel erger

Zou jij het fijn vinden om al om 12 uur bij het hotel te zijn en daar te moeten wachten tot eindelijk om 20.00 uur een kamer vrij komt??

Ach waarom reageer ik eigenlijk op deze wartaal

• Bernadette*

Wat ik aan je ergernis niet begrijp is, dat je boos bent omdat CT aangaf dat je om 12.00 kon inschepen en het al om 11.00 mogelijk was.. Maar wanneer je al veel gecruisd hebt ( zoals je zegt) weet je toch dat dit kan gebeuren? CT of wie dan ook geven de officiele richtlijnen door. Zo is mijn ervaring met b.v Costa dat je vaak al even na 10.00 je bagage in kan leveren en ze tegen 10.30 beginnen met inchecken hoewel er officieel 13.00 of later ( 15.00) in de papieren staat.

Van de ergeris over dat hotel kan ik mij alles voorstellen. Voortaan CT bellen ;eventueel bandje inspreken ,taxi nemen en ander hotel nemen. CT dan voor de kosten laten opdraaien. Bekijk het zo: wat had je dat nou helemaal gekost? Hooguit 10 usd taxi en 50 usd voor een hotelletje. Dat is op een mensenleven toch peanuts ? Wat heb je de rest van de dag gedaan? Je bent daar toch niet op de stoep blijven zitten? En dat er busjes rondrijden van hotels en je je hand moet opsteken om ze te laten stoppen is in de VS normaal.

Luister ;ik ben helemaal geen CT fan dat weet iedereen hier , maar ik vind dat je je in dit geval erg slachtofferig opstelt. En wat die papieren betreft:heb je niet gevraagd of ze ze op een andere manier konden doormailen of faxen? Bv wanneer je niemand met een fax kent een postagentschap in de buurt? Nooit bij de pakken neergaan zitten of in paniek raken er is altijd een oplossing te bedenken. Beetje kreatief nadenken en je bent er.

Was het de eerste keer voor je dat je vertrok vanuit de VS?

Ps :dit is geen wartaal……

• Bernadette*

Nog even dit . Je kon de toegezonden informatie niet uitprinten. Dat kan 2 oorzaken hebben

-Er is iets mis met de beveiliging van de verstuurder wat waarschijnlijk niet het geval is . Er zit wel een vorm van beveiliging op het bericht zodat de ontvanger er niks aan kan veranderen.Maar ik neem aan dat dit bij CT goed geregeld is en dat iedereen gewoon de informatie uit kan printen anders zou het klachten regenen .

- Er is iets mis bij de ontvanger. Vraag iemand die er verstand van heeft om even je computer zo in te stellen dat je de PDF bestanden wel kan openen. Heel veel gaat via PDF , dus je moet dit echt even zien te regelen anders loop je binnen kort weer vast.

Wanneer je 30 min. in de wacht staat; probeer het een paar keer opnieuw vlak na elkaar of op een ander tijdstip. Ik begrijp dat dit super irritant is. Maar…Ct besteed veel persoonlijke aandacht aan de klanten ;lees de topic van Marij. En..zeg eens eerlijk ook jij wilt graag uitgebreid je zegje doen en de volle aandacht van de CT medewerkster dus jij neemt ook je tijd . Je had gewoon pech!

Het inchecken zelf is lastig vooral de eerste keer. Maar oefening baart kunst. De volgende keer zal het vlotter gaan , Maar ook dit begrijp ik; je boekt gedeeltelijk ook voor de service zoals zelf niet hoeven inchecken bij CT .

• T.1964

Hoi Bernadette

Ja de eerste keer een cruise gemaakt in de VS

Ik ben geen zeur maar je verwacht wel meer service van CT

En iedereen weet het achteraf beter

Cruisen is voor mij even relaxen heb een druk leven dus niet ook alles te hoeven regelen wat nu wel gebeurde

Als je de hele dag thuis bent heb je al de tijd die ik niet had

En een ander hotel koste al snel 150-200 dollar

Tja iemand die vanuit Amerika vaker gecruist heeft zal beter de weg kennen

Voor een betere service kan ik ook nog eens goedkoper boeken maar goed wacht nog steeds op een reactie terug van CT dus ben benieuwd of dat inderdaad alles zo netjes afgewerkt word zoals jullie vertellen

Als dat zo is zal ik dit ook zeker melden

Groetjes Thera