Ik geloof direct dat je geen zeur bent. En ik begrijp ook dat je meer service verwacht van Cruise Travel want uiteindelijk kies je voor CT en betaal je daarvoor. . Nogmaals ik ben geen fan van dit bedrijf. We weten dat ze ‘meelezen ’ zoals ze zelf hebben aangegeven. Dat je tot nu toe niets van Cruise Travel hebt vernomen is beschamend.
Dit is geen reklame voor dit bedrijf. Klachten dienen als eerste behandeld te worden ondanks eventuele drukte ; dat is geen excuus . Slechte ervaringen met bedrijven doen minimaal 10x de ronde, Goede maar 3x ;wetenschappelijk bewezen. En nu leest heel cruiseminnend Nederland dit. De schade is al aangebracht.
Niet iedereen weet het achteraf beter , maar we willen je alleen adviseren hoe het voortaan anders te doen.
Een middenklas hotel in Miami oid kost echt geen 150 200 usd. Uiteindelijk was het maar voor 1 nacht. ;dus iets eenvoudigs was ok; 100usd inclusief taxi echt meer was je niet kwijt geweest . Ik wil je alleen maar laten ‘zien ’ dat je GROOT moet denken. Maak altijd de balans ter plekke op :waar liggen mijn prioriteiten? Wat kan er in het ergste geval gebeuren.? Nu heb je een hoop toestand wat niet nodig was geweest. Wanneer je een cruise kan maken ,kan de laatste 100 usd er ook wel vanaf . Ga dan niet zitten afwachten wat een ander bereid is te doen maar kies voor jezelf en kijk later waar het schip strandt. Dus :ander hotel en doe iets leuks of wat je plan was.
Je opmerking over tijd en de hele dag thuis laat ik maar voor wat hij waard is….misschien hebben meer mensen een drukke werkkring ….
Nu je eenmaal in de VS geweest bent weet je het het daar aan toegaat. Zo blijf je je hele leven leren! Ik vind wel dat je CT niet al je ergernissen in de schoenen kan schuiven.
Beschrijf eens wat je van CT ter plekke had verwacht? Inderdaad hadden ze bereikbaar moeten zijn ,maar verder? Ik blijf erbij , dat ‘men ’zich niet zo afhankelijk op moet stellen.Neem je eigen beslissingen ;ook wanneer je geboekt hebt bij bv CT en je service verwacht. Komt die service niet ,dan kan je voortaan maar een ding doen ;ergens anders boeken!