Waarom nooit cruise travel meer..........

• T.1964

Hallo

Goh waarom moeten we aanpassen aan deze tijd?????

Ik ben zeker van deze tijd maar als ik beter service kan krijgen pak ik het met 2 handen aan

Heb een ander reisbureau gevonden die

Alle papieren opstuurt als ik dat wil

Die doen ook het inchecken op de schepen als ik dat wil

De prijs is lager dan bij CT

Alle service en overal bij aangesloten net als CT

Waar praten we toch over het kan allemaal en zeker in deze tijd

Er zijn nog mensen die moeite er voor doen en die zullen de grote worden wat ze ook verdienen

In deze tijd verwachten mensen juist meeeeeeeeeeer service

Groetjes Thera

• T.1964@live.nl

Hallo Bernadette

Als je goed leest staat er 10 cruise gemaakt in een paar jaar en in in een jaar

Zo krijg je inderdaad verwarring dus wel even goed lezen

Groetjes Thera

• Bernadette*

;) Ik had het al gezien… niet in een jaar . Je hebt gelijk!

• Bernadette*

O.k Thera! Wie is het? Deel de naam met ons! We zullen je dankbaar zijn!

• nedcruise

Hallo,

Op de site van NMA

http://www.nmanet.nl/nederlands/home/Actueel/Nieuws_Persberichten/NMa_Nieuwsberichten/Nieuwsberichten_2011/2011_Q1/08-11_NMa_bevestigt_onderzoek_in_reisbranche.asp

Staat het onderzoek in de reisbranche vermeld.

Ze vragen zelfs om tips van consumenten! Dus iedereen die terecht klaagt over soms(niet altijd) grote prijsverschillen kan zich daar melden. Overigens denk ik niet, dat de NMA cruises in haar onderzoek heeft betrokken.

De EEG zou wellicht een beter handvat bieden ivm. vrije concurrentie(handelsverkeer) tussen landen. Iets waar ze in Amerika zo alert op zijn. Nu wordt juist door veelal Amerikaanse rederijen, deze vrije concurrentie de nek omgedraaid.

Overigens vind ik het van T1964 terecht, dat ze knuppel in het hoenderhok heeft gegooid. Een beetje meer support van de overige lezers zou denk ik niet mistaan.

Groeten,

Haco

• j

bernadette j is geen u hoor maar gewoon jij svp.

Kijk de reden waarom je mij niet zoveel zal zien reageren is de vaak dubieuze toonzetting en de vastberadenheid van vele posters om het gelijk aan hun zijde te krijgen.Vaak lijkt het erop dat men denkt argumenten krachtiger te kunnen laten worden door steeds banaler te gaan reageren.Discussie is vanaf dat punt bij voorbaat dan ook al zinloos.Ik ben ook iemand die een openhartige dialoog veel interessanter vind en mij probeer te beperken tot de kern van de zaak en dat zijn vaak de bewezen en/of de te controleren feiten.Het maakt voor mij verder weinig uit wie er allemaal mee leest. T1964 was bij het starten van deze discussie (en misschien nog steeds) behoorlijk boos en voor mij op sommige punten ook terecht.Ct heeft m.i hier direct adequaat op gereageerd.Het allereerste antwoord kwam namelijk van hun met de mededeling dat men zoiets niet over het internet wil uitpraten .Terecht denk ik jammer dat er geen voor beide partijen aanvaardbaar compromis is uitgekomen.Voor nedcruise even het volgende.Misschien bent u een insider en weet misschien exact hoe de lijntjes lopen.Misschien begrijp ik u niet helemaal mbt het handvat wat de eeg zou moeten kunnen zijn.Vast staat dat hier een markt kunstmatig beschermd wordt.Deze vorm van marktprotectie is nu eenmaal bij wet verboden.Het maakt daarbij niet uit waar het initiatief ligt hier of met een omweg via amerika.Het is eenvoudig verboden.Dat de cruisewereld niet het hoofddoel van deze nma actie is kunt u ik en een ieder andere leek niet weten omdat hierover nog geen mededelingen naar buiten zijn gedaan maar ook ik denk dat deze branche te klein is voor zo'n actie echter zoals een ieder hier weet vallen de meeste nederlandse cruisereisbureau's onder de paraplu van de grote bekende reisorganisaties(bron kvk) dus de kans is wel aanwezig dat er in ieder geval wat aandacht aan wordt besteed.Een bevriende zakenrelatie van mij die zowel in ned. als in de usa een vestigingvergunning inc greencard bankrek. e.d. heeft wilde vanuit ned een reis bij vac to go boeken met seabourne wat onmogelijk bleek.Zonder al te technisch te worden lukte hem dit 5 minuten later wel via zijn amerikaanse server en usa adres.Zonder hierover verder te willen uitwijden deel ik u hierbij mede dat hij hierover wel degelijk een klacht heeft ingediend.Niet expliciet vanwege dit voorval maar meer uit frustratie omdat hijzelf regelmatig gecorrigeerd wordt op het gebied van marktprotectie. maar goed ik wil niet te veel afdwalen van de opening van deze thread en zou het hierbij van mijn kant graag willen laten.

• T.1964

Hallo Bernadette

De naam zet ik hier niet op het forum

Als je een persoonlijk bericht naar mij stuurt geef ik je het

Groetjes Thera

• Cruiseweb

Thera,

Waarom zet je die naam van die “goede” organisatie niet in het forum? Kunnen andere cruisers ook eventueel profijt van hebben!

Bert

• Bernadette*

Wie het ook mag zijn;jammer dat je de naam niet wilt prijsgeven, er is een bedrijf dat al al je eisen tegemoet komt :nl het bedrijf waar CRUISER werkt. Ik weer zeker dat iedereen die daar boekt op zijn of haar wensen bedient wordt! :) Daarbij krijg je nog 5% korting.

Gewoon even bij de zoekfunktie het woord CRUISER intikken en dan komt vanzelf wel boven hoe hij te bereiken is.

• marij

de elende wil je graag met ons delen en wereldbekend maken, en de mensen hier aan de schandpaal nagelen…

maar een meevaller hou je voor je zelf…dan zou je eens iemand in het zonnetje kunnen zetten omdat ze zo goed zijn en waar we allemaal ons voordeel bij zouden kunnen halen, en dan zet je het hier niet neer…dat vind ik dus erg jammer, een forum is niet alleen om klachten kenbaar te maken…dat is er om informatie te delen zowel negatief als positief.als ik een wereldeal zou maken zou ik iedereen dat gunnen en het aan iedereen kenbaar maken zodat die mensen dat ook zouden kunnen.

maar goed jou keus.

marij