Inmiddels heeft gisteren een groot artikel over dit voorval in de Telegraaf gestaan.
Beetje jammer wel voor de HAL
Klopt Hendrik, het was inderdaad sarcatisch en ironisch bedoelt !
Blijkbaar nog niet erg genoeg omdat Alicia dacht dat mijn tekst serius was, excuses daarvoor.
Natuurlijk kan de HAL en alle ander cruisemaatschappijen er niet aan doen aan dit virus, mar ik erger me altijd aan dat stiekeme en leugenachtige gedoe. Onder het motto geen paniek zaaien en dat het vooral geen geld mag kosten.
En als mensen ziek zijn en in hun hut liggen, wat bekend is wie dat zijn en veel moeten drinken niet vergeten het flesje water op hun rekening te zetten. Kijk en daar wordt ik nou ziek van !
Eerlijk duurt het langst !
De cruise van 2 t/m 16 juni was een drama. Heb alle verhalen nu live van mn moeder gehoord :
Van de ca. 1500 aanwezigen aan boord is ca. 800 ziek geweest, niet alleen passagiers maar ook bemanning/personeel aan boord.
Het schip iv voor vertrek gedesinfecteerd wat er op wijst dat het Noro virus al aanwezig was voor vertrek. En de HAL maar ontkennen.
Ook bij terugkomst op 16 juni is het schip wederom gedesinfecteerd. Het is dweilen met de kraan open.
Ook het feit dat de dokterskosten aan boord niet betaald hoefden te worden spreekt boekdelen.
Als er niets aan de hand zou zijn (zoals gesuggereerd door de HAL) zou men deze kosten niet zomaar kwijtschelden.
Heb sterk het vermoeden dat Henk vd Linden bij de HAL werkzaam is gezien zijn opmerkingen. Maar dat terzijde.
Al met al een zeer slechte reclame voor de HAL.
En maar volhouden dat er niets aan de hand is.
Vooral doorgaan zo HAL
Vraag me af hoe iemand weet dat er 800 zieken aan boord waren.
De eetzalen waren in de avond altijd goed gevuld en ook morgens bij het ontbijt in het lido restaurant was het altijd druk.
Wij hebben een prima cruise gehad,ook al waren de ongemakken van het norovirus voor de “gezonde” mensen wel merkbaar.
Ik heb geen aandelen in de HAL,maar vind het nog steeds een prima rederij om een cruise te boeken.
Ik snap dat het voor iemand die ziek is geworden geen fijne reis is geweest, en de communicatie had vast ook beter gekund, maar er moet nu niet gedaan worden alsof dit nu alleen bij HAL voorkomt, en het nu altijd kommer en kwel is daar. Helaas gebeurt het toch vaker bij rederijen, hotels,verzorgingstehuizen,etc. en ook tijdens busreizen. Zelf heb ik het een aantal weken geleden meegemaakt met een busreis naar Londen, meer dan 15 a 20 mensen waren ziek. Er viel weinig aan te doen op dat moment. Het is helaas iets wat niet altijd snel onder controle is. Over een paar weken gaan wij zelf met de Rotterdam, en ik kijk er nog steeds naar uit.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?