HAL cruise Indonesie 2013.

• Alice

Heb de cruise via Zeetours geboekt (Cruise Only) en de vluchten via KLM (rechtstreekse vlucht) Hou er wel rekening mee om een hotelovernachting te boeken in Singapore bij aankomst(dag voor inscheping) mocht je vertraging hebben dan ben je de pisang!

De HAL biedt deze cruise op de site ook aan dus het lijkt mij dat hij via meerdere kanalen te boeken moet zijn. Hoewel ik er niet te lang mee zou wachten als ik jou was, populaire reis!

Succes Bikkie

• Ada

Succes. Was een buitenhut geen optie, daar zijn er veel meer van. Met eventueel het proberen waard bij inchecken of misshien alsnog een balkonhut vrij is?

• Bikkiebeer

Ik ga even zoeken…bedankt vast.

Wordt vervolgd

• Bikkiebeer

Alice ik zie de cruise niet bij Zeetours.. Hoe kan dat nou?

• Alice

Klopt Bikkie, deze cruise staat niet op hun site vermeld. Heb het telefonisch geboekt. De cruise only tarieven kan je vinden op de HAL site.

Zou ze zeker even proberen te bellen morgen als ik jou was. Nogmaals succes!

• Bikkiebeer

Dank ank dank…

Waarom vlieg jij eigenlijk met KLM en niet met Singapore Airlines?

Dat staat namelijk op de site van VCK..

• Alice

Punten sparen bij de KLM! Maar Singapore Airlines is eigenlijk nog beter dan de KLM hoor(service) Toestellen zijn identiek (777) en de tarieven ontlopen elkaar ook niet zoveel.

Maar nogmaals alleen VCK biedt (tot nu toe) een complete package aan met Singapore Airlines

• Albert

Daarom vliegen wij ook met Singapore airlines, prima service, geen gezeur over bij betaling bij overgewicht en spaar ik ook airmiles met mijn kris membercard.

Ik heb eens een thaise lady van brons met een gewicht van 20 kilo en 1.20 mtr groot en een grote koffer van 38 kilo vanaf Singapore meegenomen zonder 1cent bij te moeten betalen.

Ook een keer meegemaakt dat het dvd geluidssysteem defect was van mijn zitplaats wat niet direct hersteld kon worden.

Kreeg hiervoor een te goed bon van 100 dollar om aan boord te besteden.

Waar mijn vrouw een lekker geurtje voor heeft genomen!

• Ada

Die optie is vandaag omgezet in een definitieve boeking.

• Rietje

ook wij gaan vanaf Singapore naar Rotterdam