HAL cruise Indonesie 2013.

• Ada

Dit heb ik van de door VCK verstrekte informatie brief.De kosten hiervoor zullen op de boordrekening worden bijgeschreven. Ik heb overigens al vaker gelezen dat je voor een aan boord verstrekt visum meer betaald dan rechtstreeks bij de ambassade. Aan de andere kant, je hoeft nu niet naar Den Haag v.v. te rijden plus eventuele wachttijd.

• Albert

Inderdaad zegt kantoor Rotterdam dat het 50 dollar kost.

Zo staat het althans in hun gegevens maar het kan dat die niet up to date zijn

Kan natuurlijk ook zijn dat de prijs onlangs door Indonesië is verlaagd van 50 naar 25 dollar

Anders maken ze, door alleen een papiertje uit te delen aan boord, er 100% winst op.

• Ada

We zullen het t.z.t. zien, maar ik reken op die US$ 50.-

• Mahalia

Beste Ada,

Ik ben werkzaam bij cruisewinkel.nl en wij hebben dezelfde informatie van de Holland America Line ontvangen. Ik heb voor de zekerheid nog even met ze gebeld en zij bevestigen mij wederom dat een visum voor Indonesië $ 50,- p.p. kost aan boord. Graag maken wij u erop attent dat de autoriteiten van Indonesië hier altijd wijzigingen in kunnen doorvoeren. Wij wensen u in ieder geval een heel fijne vakantie toe. Mvr. gr. Mahalia www.cruisewinkel.nl